وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

توکلی: رویکرد اقتصادی احمدی نژاد را قابل دفاع می‌دانم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه از عملکرد احمدی نژاد دفاع نمی‌کنم اما رویکردش را قابل دفاع می‌دانم.

به گزارش ایرنا، احمد توکلی دیشب در نشستی با عنوان بررسی سیاستهای اقتصادی دولت بعد از انقلاب در دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: رییس جمهور فعلی هرچند به تئوریهای اقتصادی اعتقاد ندارد اما به اقتصاد اسلامی وفادار است.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد به تولید درآمد و توزیع آن وفادار بود و توزیع سهام عدالت و طرح‌های زودبازده نیز بر همین اساس اجرا شد افزود: با اینکه از عملکرد احمدی نژاد دفاع نمی‌کنم اما رویکردش را قابل دفاع می دانم.

نماینده تهران در مجلس همچنین درباره حضور احمدی نژاد دراجلاس ژنو گفت:
رفتار و گفتار او را تحسین می‌کنم و هر مسلمان وفادار به میثاق ملی نیز با این حرکت موافق است زیرا سبب می‌شود حاشیه امنیت ایران افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نیز گفت: هرچند با نوسان قیمت بنزین موافق نیستم اما این کار سبب شد ‪ ۳۳‬درصد در مصرف بنزین صرفه جویی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اقتضائات انقلاب اسلامی، نگاه دولت سالارانه به بخش خصوصی و تفکرات سوسیالیستی دولت موسوی سبب شد مالکیت دولت گسترده شود.

توکلی درباره احتمال کاندیداتوری خود درانتخابات نیز گفت: علاقه مند بودم کاندیدا شوم اما به علت مشکلات جسمی نمی‌توانم درعرصه انتخابات حضور یابم وی به حضور محسن رضایی در عرصه رقابتهای انتخاباتی نیز اشاره و بیان کرد: تنوع کاندیداها موجب افزایش مشارکت مردم و پایداری امنیت ملی می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد