وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس را تکذیب کرد

به دنبال جابه‌جایی عمدی یا سهوی کلمه «حمایت» با کلمه «وساطت» در خبر خبرگزاری فارس، دبیر ستاد دولت ائتلافی به طور صریح، منظور درست و قطعی سخنان محسن رضایی در اهواز را "حمایت" از مهندس میرحسین موسوی اعلام کرد.

امامی ناصری، دبیر ستاد محسن رضایی با تکذیب خبر خبرگزاری فارس در این زمینه اظهار داشت:« امیدوارم خبرنگار خبرگزاری فارس در نگارش خبر دچار اشتباه شده باشد، چرا که دکتر محسن رضایی مخالف شکل‌گیری هر گونه تخریبی در انتخابات است.»

او در گفتگو با قلم، گفت:«منظور صریح و قطعی محسن رضایی، "حمایت" از نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس نزد امام (ره) بوده است و ایشان صریحاً درج کلمه "وساطت" از جانب خبرگزاری فارس را تکذیب می‌کند.»

دبیر ستاد کاندیدای دولت ائتلافی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که به اعتقاد دکتر محسن رضایی نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس، شخصیت مورد احترامی برای نظام هستند، تاکید کرد:«محسن رضایی حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری را سبب نشاط و رقابتی شدن فضای انتخابات می‌داند.»

خبرگزاری فارس با دست بردن در اظهارات محسن رضایی در اهواز، موضوع «حمایت در زمان امام(ره)» از موسوی را به «وساطت نزد امام(ره)» تبدیل کرد! این رسانه حامی دولت سعی کرد با تحریف بخشی از سخنان محسن رضایی در اهواز، اینگونه القا کند که محسن رضایی گفته است برای ادامه فعالیت مهندس موسوی در نزد حضرت امام(ره) وساطت وی را کرده! در حالی که استماع فایل صوتی این سخنرانی از رفتار غیر‌حرفه‌ای این خبرگزاری حکایت می‌کند. عین عبارت محسن رضایی، «حمایت در زمان امام(ره)» از مهندس موسوی بوده است و نه وساطت نزد امام(ره) برای ادامه فعالیت وی!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد