وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثبت نام 172 نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون 172 نفر برای ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌اند.

به گزارش فارس، کامران دانشجو رئیس ستاد انتخابات کشور دقایقی پیش با حضور در محل ثبت‌نام دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 172 نفر برای کاندیداتوری دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: از این میان 60 نفر روز اول، 36 نفر روز دوم و 76 نفر تا این ساعت در روز سوم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی علت افزایش ثبت‌نام‌ها در سومین روز نام نویسی را تعطیلات آخر هفته و وجود فرصت بیشتر برای مراجعه به ستاد انتخابات عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه از بین ثبت نام کنندگان 161 نفر داوطلب مرد و 11 نفر داوطلب زن هستند، خاطر نشان کرد: هشت نفر از این افراد زیر 25 سال، 18 نفر با میانگین سنی 25 تا 30 سال، 39 نفر 30 تا 40 سال، 51 نفر 40 تا 50 سال، 40 نفر 50 تا 60 سال و 16 نفر بالای 60 سال بودند که جوان‌ترین داوطلب 19 ساله و پیرترین آنها 86 ساله هستند.

دانشجو افزود:‌ 19 نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا و یا اجتهاد، 73 نفر دارای مدرک لیسانس یا فوق‌لیسانس و مابقی دارای مدرک زیر لیسانس هستند.

وی اضافه کرد: در میان افراد داوطلب از مشاغل مختلف از جمله عظو هیات‌ علمی، کارمند، دانشجو ، پزشک و برخی هم دارای شغل آزاد هستند و 24 نفر نیز تاکنون شغل خود را عنون نکرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید دوباره بر اینکه داوطلبان شاخص رجال سیاسی بودن را مدنظر بگیرند، اظهار داشت‌: طبق قانون از هر کس که مراجعه کند ثبت‌نام می‌کنیم، اما تاکنون هیچ شخصیت سیاسی مطرح شده برای کاندیداتوری ریاست جمهوری برای ثبت‌نام مراجعه نکرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد