وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: رقیب جدی احمدی نژاد هستم

دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: ما از وضعیت فعلی راضی نیستیم زیرا تورم با تمام وجود احساس می شود و رفع این مشکل نیازمند تغییر و دگرگونی در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، حجت‌ الاسلام مهدی کروبی شب چهارشنبه در جمع مردم یزد در مسجد حظیره اظهار داشت: تورم وضعیت معیشتی مردم را فلج کرده است و این در حالی است که سرمایه‌ های حاصل از درآمد نفت می توانست اقتصاد آنها به سمت بالا دگرگون کند.

وی افزود: ما معتقدیم هنگامی که نفت از بشکه ای 15 دلار به 120 دلار رسید تحول باید در همه جا مشاهده می شد اما نه تنها تغییر حاصل نشد بلکه تورم اقتصاد کشور را بیمار کرد.

کروبی با تشریح خدمات کرباسچی در شهرداری تهران عنوان کرد: زمان شهرداری کرباسچی وقتی وارد تهران می شدی تغییر و تحول را کاملا احساس می کردی و این حاصل از مدیریتی قوی بود.

وی با تاکید بر این مصداق خود بیان داشت: درآمدهای نفتی نیز باید به قدری در کشور و زندگی مردم تغییر حاصل می کرد که با ورود به هر منطقه این تحول به چشم دیده می شد.

وی در پاسخ به سئوال مردم در خصوص وعده 50 هزار تومانی که انتخابات دور گذشته داده بود یادآور شد: آن وعده کاملا کارشناسی شده بود و از آنجا که با کارشناسان بسیاری در این زمینه گفتگو و مشورت شده بود امکان تحقق آن وجود داشت.

کروبی در خصص رقابتهای انتخاباتی نیز گفت: روسای جمهور دوره های گذشته رقیب جدی در انتخابات نداشتند اما من در این دوره یک رقیب جدی برای احمدی نژاد خواهم بود.

تصمیم مجمع روحانیون مبارز برای حمایت از موسوی حق طبیعی آنهاست

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص حمایت مجمع روحانیون مبارز نیز گفت: آنها حتما به نقطه نظر مشترکی برای حمایت از میرحسین موسوی رسیده اند به هر حال ‌آنها در این زمینه حق دارند و می توانند حمایت خود را از هر فردی که صلاح می دانند انجام دهند.

کروبی تاکید کرد: ما نیز برای خود حامیان بزرگی داریم به عنوان نمونه من در حزب خود (اعتماد ملی) نیروهای حزبی بسیاری دارم همچنین مجموعه عظیمی از نیروهای اصلاحاتی نیز در خارج از حزب از من حمایت خواهند کرد.

وی افزود: از طرفی خانم کدیور با تشکیلات خاص خود و کرباسچی و طرفدارانش نیز از حامیان من هستند.

کروبی ضمن تشویق مردم به شرکت پرشکوه در انتخابات عنوان کرد: مردم باید حرفهای موافق و مخالف را بشنوند و خودشان مانند یک هیئت منصفه تصمیم بگیرند.

کروبی در سفر یکروزه خود پس از سخنرانی در مسجد حظیره به جمع مردم میبد رفت و از آنجا نیز در اردکان به سخنرانی پرداخت.

کاندیدای احتمالی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه پس از ورود به یزد در جمع نخبگان این استان و سپس در میان دانشجویان سخنرانی کرد.

مهدی کروبی همچنین در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با خانواده شهدا از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد