وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دایره اصولگرایی به وسعت مردم ایران است

علی محصولی شب گذشته در نشست با اعضای ستاد احمدی‌نژاد استان مرکزی در اراک اظهار داشت: همه مردم به دلیل علاقه به امام راحل و انقلاب اسلامی خود یک اصولگرا هستند و بالا بودن تعداد کمیته‌های احمدی‌نژاد در استان نیز به منظور زیر پوشش قرار دادن افراد علاقمند در هر رده و مقامی در این عرصه است.
وی اضافه کرد: ستاد احمدی‌نژاد در استان آمادگی کامل دارد با ثبت‌نام از افراد و علاقمندان به حضور در ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد زمینه را برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری فراهم کند و در این مورد محدودیتی برای حضور افراد وجود ندارد.

محصولی با اشاره به آغاز فعالیت‌‌های ستادهای شهرستانی ستاد احمدی‌نژاد در استان مرکزی گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی احمدی‌نژاد در استان در اغلب شهرهای استان ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد شکل گرفته است و تمامی مسئولان ستادهای شهرستانی نیز با انتخاب اعضای هر شهرستان معرفی و به ستاد مرکزی در اراک معرفی شده‌اند و دخالتی در انتصاب آنان از سوی ستاد مرکزی صورت نگرفته است.
وی با انتقاد از برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی برخی افراد و جریان‌ها در روزهای اخیر علیه ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد گفت: برخی افراد با طرح شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری از ریاست ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان تلاش ‌می‌کنند در این مجموعه اختلاف افکنی کنند که این اقدامات نمی‌تواند ستاد احمدی‌نژاد در استان را از برنامه‌های خود منحرف کند.
رئیس ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان مرکزی گفت: اینک اقشار محروم جامعه از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند و تمام کسانی نیز که در این ستاد برای پیروزی احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند نیز با خلوص نیت و بدون سهم خواهی کار می‌کنند.
وی از برگزاری نشستی با محمود احمدی‌نژاد در چند روز آینده برای هماهنگی بیشتر امور انتخاباتی در تهران با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی وی خبر داد و تصریح کرد: 100 تن از اعضای ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان مرکزی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند و از نزدیک با دیدگاه‌های وی و رهنمودهای انتخاباتی احمدی نژد آشنا می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد