وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد نیازی به تبلیغات ندارد

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اصولگرایان پیروز نهایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

"علی اصغر زارعی" افزود: عملکرد مناسب اصولگرایان در دولت نهم و خدمات رسانی مناسب آنان در سه سال گذشته موجب پیروزی آنان در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خواهد شد.


وی تصریح کرد: سفرهای استانی احمدی نژاد و خدمات رسانی به دورترین روستاها و بخش‌های کشور موجب ایجاد حمایت مردمی برای دولت اصولگرای نهم شده و این حمایت مردمی باعث پیروزی آنان در انتخابات آتی می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اضافه کرد: حجم خدمات رسانی دولت نهم به حدی بود که تبلیغات به اندازه کافی برای این مهم انجام نشد و کمبود رسانه همراه با دولت در سال‌های اخیر از جمله مشکلات تبلیغات دولت نهم بود.

وی در ادامه اظهار داشت: عملکرد مناسب اصولگرایان در سال‌های گذشته باعث برتری آنان بر اصلاح طلبان شده و مردم نیز طیف اصولگرا را در انتخابات یاری می دهند.

زارعی افزود: دولت نهم، مجلس هفتم و مجلس هشتم از طیف اصولگرا بوده و در این دوره ها نیز خدمات زیادی به نقاط مختلف کشور ارائه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی نژاد شخصیت شناخته شده ای برای همه کشور ایران و مناطق آزادیخواه جهان است و در انتخابات آتی نیازی به تبلیغات نخواهد داشت.

وی سیاست کلی اطلاع رسانی در انتخابات آتی را در ارائه عملکرد دولت نهم عنوان کرد و اظهار داشت: معرفی بیشتر خدمات دولت نهم و رفع ابهامات و شبهات این دولت می تواند در تبلیغات انتخابات دهیمن دوره ریاست جمهوری مناسب باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با اشاره به تلاش های دولت نهم برای رفع محرومیت در سراسر کشور تصریح کرد: دولت نهم برای رفع محرومیت در کشور و رفع مشکلات اقشار پایین جامعه در تلاش است و توزیع سهام عدالت و هدفمند کردن یارانه ها از جمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: با ایجاد بنگاه‌های کوچک و زودبازده و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه خدمات فراوانی در راستای ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در کشور انجام شده است.

رییس ستاد مردمی دکتر احمدی نژاد در لرستان نیز گفت: هیچ کدام از رقبای حاضر در صحنه انتخابات قابل مقایسه با احمدی نژاد نیستند.

حجت الاسلام "سید هادی عظیمی" افزود: حجم بالای خدمات دولت احمدی نژاد در سه سال گذشته در برخی موارد قابل مقایسه با 27سال گذشته نیست.

وی تصریح کرد: در برخی از موارد تا 150برابر خدمات دولت نهم برای مردم موثر و مفید و بیشتر از گذشته بوده و این مهم باعث برتری احمدی نژاد بر دیگر کاندیداها شده است.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز در بسیاری از موارد از دولت عدالت محور احمدی نژاد حمایت کرده است.

وی با اشاره به تخریب‌های انجام شده دولت احمدی نژاد توسط برخی رقبای انتخاباتی اظهار داشت: برخی رقبای انتخاباتی دولت احمدی نژاد، شخص وی را مورد تخریب قرار داده اند و این در حالی است که احمدی نژاد به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات کشور در تلاش است.

حجت الاسلام عظیمی در پاسخ خبرنگاری که پرسید شما خدمات گذشته کروبی را نادیده گرفته اید و ایشان را تخریب کردید، گفت: ارسال بلوتوث های مختلف و جنگ افروزی علیه دولت نهم تخریب محسوب می شود.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد در حوزه اعتقادی بیشترین عملکرد را بر مبنای اصول انقلاب داشته و مانند برخی از رقبای انتخاباتی با گروه‌ها و احزاب مختلف و رد صلاحیت شده توسط امام راحل همکاری نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد