وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتقاد شدید سخنگوی ستاد انتخابات کروبی از20:30

سخنگوی ستاد انتخابات مهدی کروبی با نگارش نامه ای سرگشاده به عزت الله ضرغامی رییس صداو سیما نسبت به عملکرد این سازمان اعتراض کرد .

 متن کامل این نامه به شرح زیر است:

" جناب آقای عزت الله ضرغامی

ریاست محترم صدا و سیما

با سلام

احتراماً نظر به اینکه امروز کمتر از 35 روز به انتخابات مانده است و رسانه ملی که می بایستی انعکاس دهنده بی طرفانه مواضع نامزدها باشد، اما بعید می دانم که تا پایان انتخابات شاهد این رفتار بی طرفانه باشیم.

متاسفانه بخش هایی از برنامه های سیما به ویژه برنامه 20:30 شبکه دو بی محابا اقدام به انعکاس خبرهای تحریف شده ، خلاف واقع و ساختگی می نماید که لازم می دانم آخرین نمونه بارز آن را که در تاریخ 14 اردیبهشت به تصویر کشیده شد یادآوری نمایم، در این برنامه تصویری از اینجانب و جناب آقای حسین مرعشی سخنگوی محترم حزب کارگزاران روی صفحه برنامه20:30 ظاهر شد و مصاحبه ای را به نقل از اینجانب در خصوص اجماع اصلاح طلبان نقل کرد که 9 ماه قبل یعنی در تاریخ سوم شهریور 87 در مطبوعات کشور انتشار دادیم و متعاقباً جناب آقای مرعشی نیز در همان روزها به اظهار نظر پرداخته بودند، در حالی که گویی این مصاحبه به مخاطبین این گونه القا می کرد که همین دیروز این واکنش ها به وجود آمده !!

اینک سوال ما این است که واقعاً مصاحبه ای که ماهها از ان می گذرد آیا جز جهت تخریب طیف اصلاح طلبان از یک طرف و شخصیت سیاسی اینجانب و آقای حسین مرعشی از طرف دیگر نمی باشد؟

خاطر نشان می کنم که به دلیل همین رفتارهای ضد اخلاقی بود که حاضر به مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان و خبرنگاران سیما در یک سال گذشته نشده ام، اما حال که خبرنگاران رسانه مطبوع شما برای تخریب اصلاح طلبان از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند، مانده ایم که شکایت را به کدام مرجع مذکور نمائیم.

لذا از جنابعالی تقاضا داریم ضمن حداقل بررسی همین برنامه 20:30 اشاره شده در تاریخ مذکور، جهت اصلاح آن خبر و جبران آن دستور مقتضی صادر فرمائید. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد