وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سهم هر کاندیدا برای تبلیغ در صدا و سیما ، ۴۵ ساعت است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما برای انتخابات ریاست جمهوری دهم یادآور شد: هر کاندیدا ۴۵ ساعت فرصت دارد که با حضور در برنامه‌های صداوسیما به تشریح دیدگاه‌های خود بپردازد.
جوادآرین منش نماینده مشهد با اشاره به جلساتی که تاکنون اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با رئیس صداوسیما و معاونان وی داشته‌اند،افزود: اگر چه هیچ یک از این نشست‌ها به موضوع انتخابات به تنهایی اختصاص نداشته است اما پیش بینی‌ها و تمدیدات صداوسیما برای انتخابات ریاست جمهوری دهم مورد تاکید کمیسیون فرهنگی است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت بی‌طرفی کامل صداوسیما در تبلیغات انتخاباتی افزود: برنامه‌های رسانی ملی نباید به گونه‌ای شائبه آفرین باشد و بوی حمایت از کاندیدای خاصی را بدهد؛چرا که تمامی کاندیداهایی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تایید شده است باید از امکانات برابری برای تبلیغات انتخاباتی برخودار باشد.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به انتقاداتی مبنی بر شروع دیر هنگام برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما اظهارداشت: به نظر من آغاز زودتر فعالیت انتخاباتی رسانه ملی چندان هم مطلوب به نظر نمی‌رسد و نوعی افراط در فعالیت تبلیغاتی است.
آرین منش در پاسخ به سوالی که به توصیه های وی برای فعالیت‌های انتخاباتی صداوسیما اشاره داشت، گفت: به نظر من صداوسیما باید از پخش هر نوع برنامه‌ای که به ایجاد شناخت بیشتر کاندیداها و انتخاب درست‌تر مردم بیانجامد، استقبال کند.
مناظره‌های تلویزیونی با محورهای مشخص می‌تواند در این زمینه مفید باشد.
این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه حامیان و منتقدان احمدی نژاد طی سخنرانی‌های خود به تشریح نقاط مثبت و ضعف دولت نهم می‌پردازند، ادامه داد: با حضور آنها در مناظره‌های مستقیم تلویزیونی می‌توان مردم را به قضاوت درست‌تر هدایت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد