وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

یک کفن پوش برای نامزدی به ستاد انتخابات آمد

مردی 57 ساله که لباسی شبیه کفن بر تن کرده بود و دستمال سری با متن "لااله الاالله، الله اکبر، علی ولی الله" به سر بسته بود و پرچم کشورمان را نیز در دست داشت سبب ازدحام در محل استقرار خبرنگاران در وزارت کشور و ستاد انتخابات شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اکبر نصیری خوانساری که ساکن جنوب تهران است پس از ثبت نام در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و به آنان گفتگو کرد.

روی یکی از شانه های لباس کفن گونه وی پرچم جمهوری اسلامی ایران و بر روی شانه دیگرش آیه «و ان یکاد» دوخته شده بود. همچنین بر پشت لباس وی نوشته شده بود «نوکر ملت ایران، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، نصیری».
این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری که به شدت هیجان زده شده و پیشانی اش از عرق خیس شده بود برگ نوشته ای را در دست داشت و از روی آن، مطالب مورد نظر خود را قرائت می کرد و به اصرارهای خبرنگاران که از او می خواستند به سوالاتشان پاسخ دهد توجهی نمی کرد.
وی هنگامی که برایش آب برای نوشیدن آوردند، گفت: «روزه ام و امروز را به خاطر ملت ایران روزه گرفته ام. من نوکر ملت ایران هستم.»
نصیری خوانساری این داوطلب 57 ساله اضافه کرد: من هیچ رقیبی در انتخابات ندارم و این لباسی را که بر تن کرده ام لباس رزم ملت ایران است.
هنگامی که کارکنان ستاد انتخابات کشور به او گفتند وقت او تمام شده و باید برود، دستپاچه شد و به سوی خبرنگاران فریاد زد: «اگر سؤالی دارید از من بپرسید، من برای پیاده سازی احکام الهی که پیامبران برای آن زحمت بسیاری کشیدند، آمده ام.»
هنگامی که این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به سمت در خروجی می رفت به خبرنگاران گفت: «شما چقدر نورانی شده اید من جای همه شما را در بهشت می بینم و در حالی که با صدای بلند می گفت الله اکبر به سمت در خروجی حرکت کرد.»
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد