وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شعله‌سعدی هم ثبت‌نام کرد

قاسم شعله‌سعدی پس از ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور گفت: هیچکدام از چهره‌های مطرح در جبهه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی توان رقابت با من را ندارند.

قاسم شعله‌سعدی نماینده ادوار مجلس امروز چهارشنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شد.

شعله‌سعدی پس از ثبت‌نام در جمع‌ خبرنگاران گفت: ‌با توجه به گذشته سیاسی خود و همین‌طور دارا بودن مدرک پایه یک دادگستری، خودم را موجد همه شرایطی قانونی می‌دانم و معتقدم بالاترین مدرک حوزه سیاسی را دارم و اگر شورای نگهبان بدون جهت رد صلاحیت نکند، به عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شوم.

وی ادامه داد: با همه چهره‌های مطرح در جریان اصولگرایی نظیر رضایی و احمدی‌نژاد و همین‌طور در جریان اصلاح‌طلبی کروبی و میرحسین رقابت می‌کنم اما آنها هیچ کدام توان رقابت با من را ندارند. البته چند بار تاحالا رد صلاحیت شده‌ام ولی بار دیگر به میدان آمده‌ام و شعار اصلی من برای این دوره از انتخابات "تغییرات " است.

داوطلب کاندیداتوری دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری دهم در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه با اوباما و سیاست‌خارجی چه می‌‌کنید، گفت: آن زمانی که اوباما نه سناتور بود و نه رئیس‌جمهور، من سخن‌گویی جنبش تغییرات بودم و در موضوع هسته‌ای معتقدم حق قانونی و بین‌المللی ملت ایران است که به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست یابم. با تعلیق برنامه‌های هسته‌ای نیز مخالفم و حتما باید در این عرصه اعتماد‌سازی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه من بیشترین انتقادات را از خاتمی دارم، خاطر نشان کرد: موسوی نیز کاندیدای مناسبی نیز برای این دوره نیست و اصلا حال و هوای جهانی ایجاب می‌کند که یک فرد جدیدی به میدان می‌آید نه اینکه فردی که بیست سال در بایگانی بوده و در دوران مدیریتش بخش خصوصی له شده بود امروز وارد میدان شود. مجموعه این نکات را دیروز در جلسه‌ای به وی گفتم و وی نیز تنها در برابر سخنانم سکوت کرد و این سکوتش نشانه تایید این موضوع است.

شعله‌سعدی گفت: ‌بسیاری از مشکلات اقتصادی ایران ریشه سیاسی دارد به عنوان مثال ایران می‌تواند به بهترین محل ترانزیت انرژی تبدیل شود که بتواند همین شاخصه به عنوان گامی بزرگ بهره برد ما باید آشتی ایجاد کنیم و در سایه آشتی کشورمان را اداره کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد