وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تشکیل اتاق عملیات روانی علیه دانشجویان

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس؛خبرنامه دانشجویان ایران نوشت، در آخرین اقدام، اتاق عملیات روانی با حضور تعدادی از اعضای سابق "طیف غیر دانشجویی علامه " و با محوریت "علی. و " (رئیس شاخه دانشجویی ستاد یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری)، "ایمان .م "، "حسین. ن " و دیگر افراد مرتبط با طیف علامه تشکیل شده است.
بنابر اخبار دریافتی، انجمن های برخی دانشگاه ها- به ویژه دانشگاه تهران- و برخی گروه های مجهول الهویه موسوم به "جنبش اعتراض به دروغ و تبعیض " که توسط "حسین. ن " هدایت می شود، به عنوان اهرم های اجرایی این اتاق عملیات روانی تعیین شده اند.
جعل نام انجمن های اسلامی دانشجویان، پخش شب نامه های بدون امضا، سوء استفاده از لوگوی نشریات دانشجویی مستقل، استفاده ابزاری از مطالبات صنفی دانشجویان، جعل نام و سوء استفاده از اعتبار و حیثیت دانشجویان تحت عنوان حمایت از برخی کاندیداهای خاص و موارد دیگر از برنامه های مورد نظر این اتاق عملیات روانی است.
برپایه این گزارش بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اعضای این اتاق عملیات روانی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مرتبط با احزاب همسوی ایشان موظف به پشتیبانی و حمایت همه جانبه خبری و رسانه‌ای از برنامه‌های گروه مذکور شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد