وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کسی حق ندارد حتی به بهانه طرفداری از من علیه دیگران خرفی بزند

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه احدی حق ندارد در روند تصمیم گیری مردم در انتخابات اثر گذاری سوء داشته باشد، تاکید کرد: کسی حق ندارد به خصوص به بهانه طرفداری از بنده، علیه دیگران حرف بزند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری در حاشیه آیین گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) در پاسخ به سئوالی به ذکر چند توصیه انتخاباتی پرداخت و تاکید کرد: انتخابات باید به تقویت وحدت و همبستگی ملی منجر شود و تجلی قدرت ملی برای پیشبرد امور کشور باشد و نباید فضایی برای ترویج بد دلی در کشور ایجاد شود.


وی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک درباره انتخابات مفصل با مردم سخن خواهد گفت، در عین حال طی سخنانی خطاب به ملت اظهار داشت: انتخابات متعلق به ملت و در واقع نقطه تجلی اراده ملت و جایی است که ملت می خواهد آینده کشور را رقم بزند و هیچ احدی حق ندارد در انتخابات دخالت سوئی کند و یا سعی کند در روند تصمیم گیری مردم اثر گذاری سوئی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه، با بیان اینکه رهبر عزیز انقلاب در مشهد مقدس فضای بسیار لطیف، عاطفی و مناسبی را در باره انتخابات ترسیم کردند، افزود: انتخابات حق مردم است و کاندیداها و هواداران آنها هم حق دارند تبلیغات کنند.

احمدی نژاد اضافه کرد: در تبلیغات اصل بر معرفی کاندیداست و باید خودشان را معرفی کنند و همه باید تلاش کنند فضای مناسب و آرامی باشد؛ اگر خدای ناکرده فضای تهمت و دروغ و تخریب و فضا گرد و غباری باشد، در این فضا تشخیص هم سخت می شود و این تضییع حق مردم است.

وی بر همین اساس به هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری دهم توصیه کرد کسی حق ندارد به بهانه حمایت، فرد دیگری را تخریب یا توهین کند و یا افترا بزند و یا دروغ بگوید؛ البته برخی ها در این گونه کارها حرفه ای هستند و در مراسم امروز فردی به من گفت نمی خواهید به دروغ هایی که علیه شما می گویند جواب بدهید که گفتم من برای اینگونه کارها وقت ندارم.

"باید کار کنیم و به نظرم ورود به این عرصه به حال کشور مضر است؛ بنابر این هیچ کس حق ندارد به خصوص به بهانه طرفداری از بنده به دیگران حرفی بزند و کسانی هم که تحت عنوان ستادهای مردمی می خواستند کار کنند به آنها پیغام دادم که در فضای شما نباید مطلقا حرف دیگران باشد و علیه دیگران فعالیت شود و یا توهینی به دیگران صورت گیرد و اصولا نباید این قبیل کارها انجام گیرد ". 

* از همه کسانی که در این چهار سال علیه من حرف زدند و الان هم می گویند گذشت کردم 

رئیس جمهور به کاندیداها و هواداران آنها توصیه کرد که حرف خود را بدون غلو بزنند و واقعیات را در حدی که لازم است و واقعیت و ارزش گفتن دارد بگویند؛ چرا که بسیاری مطالب هست که واقعیت دارد، ولی ارزش گفتن ندارد و طوری نباشد که بخواهند ضعف‌ها را بپوشانند؛ هر کسی ضعف و اشکالی دارد.

احمدی نژاد تاکید کرد: انتخابات باید به تقویت وحدت و همبستگی ملی منجر شود و تجلی قدرت ملی برای پیشبرد امور کشور باشد و باید به نقطه ای برسیم که بعد از انتخابات، جایگاه کشور در جهان و اقتدار ملی بالاتر برود و قدرت اعمال مدیریت افزایش پیدا کند و همه اینها نیازمند یک فضای تعاملی سازنده و منطقی است و نباید فضایی برای ترویج بددلی در کشور ایجاد شود.

وی اضافه کرد: همه باید بیایند و دیدگاه های خود را مطرح کنند و برنامه ها را بگویند و ملت هم انتخاب می کند و هر انتخابی ملت انجام دهد، همه باید بپذیرند؛ همه یک رای دارند و بنده هم در انتخابات یک رای دارم که می دهم و درنهایت هر چیزی که ملت تصمیم بگیرد همه باید تبعیت کنند، برای اینکه کشور جلو برود و آرمان های ملت ما محقق شود و عزت ما محفوظ و روز افزون باشد.

رئیس جمهور گفت: ملت ایران علاوه بر اینکه ملتی فرهنگی و اخلاقی و انسان دوست هستیم، جمهوری اسلامی ایران نیز هستیم و آن چیزی که در انتخابات اینجا بروز می کند باید برای همه ملت ها الگو شود؛ چرا که ما می خواهیم جامعه شاهد و الگو برپا کنیم که انتخابات یکی از صحنه های بسیار مهم و اثر گذار در دنیاست که به سرعت به الگو تبدیل می شود و همه کاندیداها و طرفدارانشان و مردم و به خصوص رسانه ها باید کمک کنند.

احمدی نژاد افزود: قبلا هم گفتم از همه کسانی که در این چهار سال علیه من حرف زدند و الان هم می گویند گذشت کردم و هیچ دنبال نکردم و دنبال هم نمی کنم، ولی بالاخره این چیزهایی است که آثار دارد و ممکن است نتیجه آن به کسانی که می خواهند چنین اخلاقی را منتشر کنند برگردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید وقتی را که ملت در اختیارمان قرارداده است، برای خدمت بگذاریم و آن مقدار هم که نیاز به اطلاع رسانی هست در حداقل آن باید انجام دهیم و از همه دوستانه خواهش می کنم به سمت فضای منطقی و اعلام برنامه ها و تقویت دوستی ها و برادری ها بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد