وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از دکتر احمدی نژاد

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت خود را از نامزدی دکتر احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام کرد.

در بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های پرشکوه حضور مردم و نقش آفرینی در تعیین سرنوشت خود و کشور است ، گفته شده است: مردم طی سی سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به طور مکرر در این چنین آزمونی شرکت کرده و هر بار باانگیزه تر از دفعات قبل و در هر آزمون موفق تر از آزمون قبل عمل کرده اند.

در این بیانیه، مشارکت میلیونی مردم در انتخابات و انتخابات شایسته آنها که بیانگر باور عمیق به انقلاب اسلامی است، سبب ناامیدی دشمنان و امیدوارتر کردن دوستان انقلاب به آینده‌ای پرفروغ و پررونق ذکر شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تلاش همه جانبه مردم ایران در عرصه‌های مختلف و همبستگی و مشارکت آنها در انتخابات مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی را مستظهر به قدرت بی‌کران و حمایت بی‌دریغ ملت کرده، همت مردم پشتوانه عظیمی برای مسئولان شده تا با اتکال به عنایت خدا و هدایت مقام معظم رهبری و تکیه بر اعتماد و مشارکت مردم با اقتدار در عرصه‌های داخلی و خارجی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق کنند.

این بیانیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های هسته ای، نانو تکنولوژی، پزشکی، زیست فناوری و ... این امر را تحقق روند صعودی رشد و شکوفایی کشور در پرتو خودباوری جوانان شایسته کشور خوانده است و ادامه داده است: در دوره چهارساله ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد این شتاب به نحو بارزی مشهود است و ایرانیان توانسته‌اند در زمینه‌های علمی فوق الذکر و سایر زمینه‌ها گوی سبقت را از همگان بربایند و جایگاه علمی خود را تثبیت و خاطره مجد و عظمت ایران در همیشه تاریخ را زنده نگه دارند.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بخش‌هایی از بیانیه خود را به ذکر جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی اختصاص داده و آورده است: در عرصه بین‌المللی نیز جمهوری اسلامی نه از موضع انفعال بلکه به عنوان یک کشور اثرگذار و صاحب رای و نظر نقش آفرینی می‌کند و دست رد به سینه زیاده خواهان زده و آنها که از موضع سلطه با جهان و جهانیان رو به رو می‌شوند را به پای مذاکره از موضع برابر در مقابل ایران کشانده است و این نویدهایی برای کشورهای جهان سوم و در حال توسعه و بلکه آزادی خواهان و حق طلبان جهان است و بدین گونه کشور ما به عنوان الگوی مناسبی مورد توجه جهانیان واقع شده است.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داده است: این همه توفیق حاصل نشده مگر با همت مردم و درایت مقام معظم رهبری و تلاش‌های بی‌دریغ رییس محترم جمهوری و دولت خدمتگزار، که این همه را پاس داشته و به پیشگاه ملت بزرگوار عرضه می‌داریم که تداوم موفقیت‌ها تا دستیابی به اهداف والای نظام نیز در گرو عزم آنها در انتخابات بیست و دوم خرداد ? 88?است تا با حضور میلیونی خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.

در این بیانیه آمده است: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که افتخار حمایت از دکتر محمود احمدی نژاد در انتخابات دوره قبلی را در کارنامه فعالیت‌های سیاسی خود ثبت کرده است در این دوره نیز با عنایت به تخصص، توانمندی و کارآمدی جناب آقای احمدی نژاد و همچنین با عنایت به ارزشمندی و عدالتخواهی ایشان و تلاش زاید الوصف برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مبارزه جدی با فقر و فساد و تبعیض و برای اتمام برنامه‌های نیمه تمام و تکمیل زنجیره پیشرفت توام با عدالت و تداوم روند حاکمیت ارزش‌ها و تقویت روحیه خود باوری مردم و ادامه پیشرفت‌های علمی و موفقیت‌های سیاسی، ایشان را شایسته خدمتگزاری به مردم در دوره آینده ریاست جمهوری دانسته و از مردم حق جو و حق طلب درخواست داریم با رای خود زمینه تداوم خدمتگزاری را برای ایشان و دولت عزتمند جمهوری اسلامی فراهم کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد