وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جلسه محرمانه مجمع روحانیون برای کنار گذاشتن کروبی

سید محمد خاتمی در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارز گفت: نباید سر به سر کروبی گذاشت و پیشنهاد می دهم به سمت کروبی رفته و مکانیزم او که اجماع اصلاح طلبان است را قبول کنیم، اما از دل آن میرحسین را بیرون آوریم. 

به گزارش جهان، در این جلسه محمدعلی رحمانی از اعضای مجمع روحانیون مبارز در سخنانی با اعتراض به مواضع خاتمی می گوید: مجمع در حق کروبی جفا کرد. کروبی از بزرگان و بنیانگذاران مجمع بود و همه می دانیم چه خون دلهایی برای پیشبرد اصلاحات خورد، اما ما به راحتی او را فروختیم.
 ما به عنوان همفکران و رفقای قدیمی کروبی او را با این همه سوابق کنار گذاشتیم، اما یک غریبه به راحتی آمد و سر سفره مجمع روحانیون نشست!

در ادامه این جلسه سید محمد خاتمی نیز گفت: نباید اتفاقی که در سال 84 افتاد تکرار شود، متأسفانه کروبی از برخی بی احترامی دیده و ذهنیت بدی دارد. 
وی افزود: در جلسه ای که چند روز قبل با او داشتم گفتم بنده از طرف آنها عذرخواهی می کنم و حاضرم جلسه ای برای رفع کدورت بین شما، سازمان مجاهدین و مشارکت برگزار کنم تا سوءتفاهم ها برطرف شود که کروبی نپذیرفت و اعلام کرد کار از عذرخواهی و برگزاری جلسات گذشته است. کروبی برای ما قابل احترام است، اما روی دنده لج افتاده و دارد به اصلاحات لطمه می زند.
 
وی اظهار داشت: الان تمام تلاشمان باید به سمت پیروزی باشد و همه متفق القولند که رأی آوری میرحسین از کروبی بیشتر است و ما باید از اعتماد به نفس بیش از حد احمدی نژاد و اختلافات طرف مقابل نهایت استفاده را ببریم.
خاتمی در پایان توصیه کرده که اعضای مجمع ارتباط نزدیکتر و گرمی با ستاد و شخص میرحسین برقرار کنند. 

گفتنی است در جلسه 23 فروردین مجمع روحانیون مبارز با 18 رأی موافق، 3 رأی مخالف (ابطحی، درچه ای و رحمانی) و 1 رأی ممتنع تصمیم گرفت از میرحسین حمایت کند.
 این در حالی است که قبلاً مخالفان میرحسین در مجمع روحانیون مبارز بیشتر بود که با رایزنی خاتمی، افرادی نظیر امام جمارانی، بجنوری و کیان ارثی نیز به جمع حامیان میرحسین پیوستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد