وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نزاع بر سر ریاست ستاد انتخاباتی موسوی در اردبیل

این منبع که خواست نامش فاش نشود، روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: افشار سلیمانی از چند روز قبل به علت برخی اعمال فشارها از سوی احزاب و فعالان سیاسی اصلاح طلب، مدیریت ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در اردبیل را رها کرده و به شیوه قهر و استعفا به تهران رفته است.
وی بیان کرد: سلیمانی در اداره این ستاد انتخاباتی چندان توانمند ظاهر نشد و علاوه بر آن وی از جمله چهره های سیاسی محسوب می شود که از مقبولیت چندان بالایی در اردبیل برخوردار نیست.
وی با اشاره به رفت و آمد افراد و چهره های مشکوک به خصوص قومیت گرایان و اداره ستاد انتخاباتی موسوی به ریاست سلیمانی توسط چند فرد کم سن و سال و بی تجربه گفت: با این حال در این ستاد همه فعالیتها در چارچوب رفتارهای سالم انتخاباتی انجام شده است.
این فرد مطلع که سمتی نیز در این ستاد انتخاباتی دارد، اضافه کرد: ما برای موسوی کار می کنیم نه برای رییس ستاد، به همین علت هر کس که سکان ستاد انتخاباتی او را در اردبیل به دست بگیرد، با او همکاری خواهیم کرد.
وی همچنین از جمع آوری امضا توسط اعضا و روسای کمیته های ستاد انتخاباتی موسوی برای تعیین تکلیف مدیریت این ستاد توسط دفتر مرکزی در تهران خبر داد و گفت: برخی از اعضای ستاد در خصوص بازگرداندن سلیمانی مصر هستند و به همین علت شایعه راه انداخته اند که درصورت معرفی فردی غیر از سلیمانی، ستاد و برنامه های انتخاباتی موسوی در اردبیل را بر هم خواهند زد.
زمانی که سلیمانی بر خلاف تصور جمعی از فعالان سیاسی اردبیل به ریاست ستاد موسوی در استان اردبیل انتخاب شد، به علت مخالفت عده ای از چهره های مطرح اصلاح طلب با ریاست وی، چنین نتایج و پیامدهایی قابل پیش بینی بود.
در حالی که کمتر از 50 روز تا انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم زمان باقی است ، اصلاح طلبان استان اردبیل همچنان در نزاع بر سر راه اندازی و ریاست ستاد انتخاباتی هستند و عده ای از آنها ستادهای مردمی راه انداخته اند و جمعی نیز که غالب متشکل از فعالان حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی هستند ، قرار است امروز با حضور محمدرضا خاتمی ستاد مردمی یاران خاتمی حامی موسوی را در اردبیل راه اندازی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد