وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت رسمی 48 حزب از میرحسین موسوی

پیش از سخنان مهندس موسوی در نشست امروز ائتلاف مردمی حامیان میرحسین، دکتر مصطفی کواکبیان به ارائه گزارشی از برنامه‌های ائتلاف مردمی حامیان میرحسین موسوی پرداخت و گفت: تا به امروز 48 حزب به صورت رسمی عضو ائتلاف مردمی حامیان میرحسین موسوی شده‌ و 22 کمیته نیز در ذیل این ائتلاف شکل گرفته است.

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای ائتلاف مردمی حامیان موسوی با هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی طی روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد و عنوان کرد: از این هفته به صورت جدی برنامه‌های خود را در کل کشور آغاز خواهیم کرد. اصل برنامه‌های ما در روز هجدهم خرداد است که از ساعت 5:30 تا 7:30 بعدازظهر به طور همزمان در سراسر کشور همایش‌هایی را برگزار خواهیم کرد و پیش‌بینی شده این همایش در تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شود.

او همچنین به نتایج انتخابات نمادین صورت گرفته در دانشگاه تهران و پیروزی 72 درصدی مهندس موسوی در آن اشاره کرد و افزود: آمار انتخابات نمادین دانشگاه تهران نشان داد که خوشبختانه در سطح نخبگان نیاز چندانی به تبلیغ برای مهندس موسوی نداریم ولی در سطح عامه دغدغه‌هایی داریم به خصوص در شرایطی که رقیب ما از امکانات وسیعی برخوردار است و اقداماتی هم در جهت تضعیف جایگاه مهندس موسوی انجام می‌شود.

در این نشست همچنین سهیلا جلودارزاده ـ سخنگوی ائتلاف مردمی حامیان میرحسین موسوی ـ با تاکید بر استفاده بهینه از روزهای باقی مانده تا انتخابات، خطاب به موسوی گفت: در مدت کمی که شما در صحنه‌ انتخابات حضور پیدا کرده‌اید شکوفه‌های آزادی در مردم بیشتر شکفته شده و حضور شما این برکت را داشته است که در استان‌های ما واژه‌ وحدت، معنای بیشتری پیدا کند و در سراسر کشور شاهد یک وحدت ملی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی ـ مسوول ائتلاف مردمی حامیان موسوی در استان تهران ـ هم با تاکید بر این که 40 روز برای انجام یک رسالت سنگین فرصت داریم،‌ خطاب به مسیرحسین موسوی اظهار کرد: شما ویژگی‌هایی نظیر دانش، تجربه و سابقه خدمات وسیع دارید. من پیشنهاد می‌کنم که سفر به استان‌های آذری‌زبان و برگزاری جلساتی با نخبگان و روحانیون آذری زبان را سریع‌تر در برنامه‌های خود قرار دهید.

در ادامه موسوی عضو هیات رییسه ائتلاف مردمی حامیان میرحسین موسوی و نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: آنچه ما را بر آن داشت که از مهندس موسوی حمایت کنیم مشکلات عدیده‌ای است که امروز در مملکت مشاهده می‌شود. امروز کشوری که منابع عظیمی در اختیار دارد 15 میلیون تن واردات مواد غذایی دارد و این یکی از مواردی است که امام نسبت به آن از شاه انتقاد داشتند.

یکی دیگر از اعضای هیات رییسه این ائتلاف نیز در ادامه جلسه با بیان این که کشور در موقعیت حساسی قرار دارد و به نظر می‌رسد که از آرمان‌های امام(ره) فاصله گرفته‌ایم تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات کشور مساله اشتغال است که باید در شعارها مورد تاکید قرار بگیرد. متاسفانه امروز صداوسیما با یک‌جانبه‌گری در عرصه‌ انتخابات فعالیت می‌کند و همه مردم ایران باید تلاش کند به عنوان یک ستاد عمل کنند تا این خلاء پر شود.

بنابراین گزارش آرش حبیبی دبیر ائتلاف مردمی حامیان موسوی در استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ باید از شخصیت سیدمحمد خاتمی که یک کاریزما در جریان اصلاحات است در عرصه‌ این انتخابات استفاده شود.

پورنامدار یکی از اعضای این ائتلاف اظهار کرد: فضای امروز جامعه نیاز دارد که یک حس موفقیت داشته باشد. لازمه‌ یک رقابت این است که رقیب را به خوبی بشناسیم. خواسته‌ همه‌ مردم ما از جمله نسل جوان رسیدن به ایرانی است که شایسته‌ هر ایرانی باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد