وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

گزارش کامل سومین همایش موج سوم با حضور موسوی و خاتمی

در سومین همایش موج سوم که با سخنرانی پرشور خاتمی آغاز شد، جمعی از شخصیت های برجسته ترین شخصیت های اصلاح طلب نیز به حمایت از میرحسین موسوی سخنرانی کردند.
به گزارش خبرنگار "کلمه" ، در این همایش میرحسین موسوی بعد از سخنان خاتمی میر حسین موسوی به اتفاق همسر خود ،دکتر رهنورد به روی صحنه رفت و در کنار خاتمی به نشان اتحاد دستان یکدیگر را گرفتند و شال سیزی که پیشتر از سوی برگزار کنندگان مراسم تهیه شده بود و متبرک به نام حضرت زهرا بود به دو سید اصلاحات اهدا شد.
میرحسین موسوی پس از سخنرانی سیدمحمد خاتمی گفت: از آقای خاتمی بابت محبت ایشان نسبت به خودم تشکر می‌کنم در این دو ساعتی که خدمت شما عزیزان بودم تصاویر بسیار تکان دهنده و عبرت‌آمیز ی را در کلیپ‌ها دیدم و همچنین صحبت‌های بیسار مهم و اساسی را شنیدم. در یک جمله می‌گویم که همه ما به خاطر یک دغدغه مشترک اینجا جمع شده‌‌ایم و برای یک هدف واحد آمده ایم نگرانی‌های ما از یک جنس است.
وی افزود: نگرانی ما برای ایران، انقلاب و اسلام است و آنچه من از صحبت‌های برادر بزرگوارم آقای خاتمی و دیگر دوستانم در موج سوم دریافتم این بود که شما بیهوده به میدان نیامده‌اید بلکه دغدغه‌هایی داشتید و بنده مهمترین آن را احساس عدم امنیت می‌دانم.

کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: کافی نیست که فقط دولت امنیت داشته باشد انسان‌ها نیز باید امنیت داشته باشند. باید همه اقشار کشور ما دارای امنیت باشند و وقتی به آینده نگاه می‌کنند احساس آرامش کنند و منظر روشنی را ببینند.
وی تصریح کرد : مردم باید از سیاست‌ها و تصمیمات احساس امنیت کنند و آن‌ها به این دلیل طبیعی است که به دنبال آزادی از ترس و رهایی از نیاز باشند. ما در تمام این زمینه‌ها مشکل داریم.

موسوی افزود: وقتی به مسائل جوانان و ملت خودمان که مشکل مسکن، اشتغال، بیکاری، گرانی و احتیاط است نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در تمام این زمینه‌ها مشکل داریم.

در میان سخنرانی میرحسین موسوی حاضران فریاد زدند آزادی و میرحسین پاسخ داد به این نکته هم در صحبت‌هایم می‌رسم.

موسوی ادامه داد: «رهایی از نیاز» مساله‌ی بسیار مهمی است آن کسی که در جبر این نیازها یعنی نان، سفره و امکانات اسیر است، فراغت ندارد که راجع به آزادی فکر کند در این هنگام حاضران فریاد زدند درود بر موسوی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم اینچینن به صحبت‌های خود ادامه داد: آن کس که به آزادی فکر نمی‌کند نمی‌تواند در شرایط دشوار امروزی طرحی برای رهایی از نیاز ملت داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تامید کرد: وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم می‌بینیم مبهم است. آقای خاتمی در سخنان خود سوالاتی را مطرح کردند که اگر این سوالات نبودند دلیلی برای این گردهمایی وجود نداشت. ما در عرصه‌های سیاست خارجی، سیاست داخلی، آزادی، اشتغال و امنیت و همه آنچه نیاز ملت ماست مشکل داریم.

وی افزود: امنیتی که متعلق به مردم است مهمتر از امنیت دولت است. گمان نکنیم وقتی تشنجی را نه از سر دلسوزی برای منافع ملی بلکه بدون سبب در جهان ایجاد می کنیم باعث آرامش خیال مردم می‌شویم، خیر، اینگونه نیست
” اگر رسانه‌ی ملی نداریم تک تک شما باید یک رسانه‌ باشید. “
بلکه وحشت در مردم ما رسوخ می‌کند.

نخست وزیر سال‌های دفاع مقدس در ادامه با تاکید بر اینکه مردم به دنبال ثبات در سیاست‌ها و مدیریت‌ها هستند، گفت: جوانان ما به دنبال گردش آزاد اطلاعات هستند مردم ما و جوانان ما از مسکن، اشتغال و آینده‌شان نگرانی دارند و در عین حال نمی‌خواهند از ابراز عقیده ترس داشته باشند بلکه می‌خواهند به آن‌ها اعتماد شود و در عین حال حق خود می‌دانند که به دنبال یک انتخابات آزاد، رقابتی و منصفانه باشند.

وی افزود: جوانان ما انتخاباتی را می‌خواهند که در آن بیم تقلب و دستکاری وجود نداشته باشد،انتخاباتی که رسانه‌های محدود کشور در اختیار یک فرد یا جناح نباشد، انتخاباتی که در آن سرمایه‌های مردم، منافع محدود کشور در خدمت خریدن آرای مردم قرار نگیرد.

موسوی ادامه داد: گفتن این مسائل برای من سخت است اما ما چاره‌ای جز گفتن این حرف‌ها نداریم چرا که نیروهای رسانه‌ای ما و قدرت ما در این صحنه برمی‌گردد به آگاهی مردم و ما چیزهایی که نمی‌توانیم جبران کنیم تنها با آگاهی دادن و گسترش آن در سطح جامعه به گونه‌ای که هر کس یک رسانه باشد، می‌توانیم ایجاد کنیم. اگر رسانه‌ی ملی نداریم تک تک شما باید یک رسانه‌ باشید.
بنابر این گزارش و در این هنگام حاضران فریاد زدند صداوسیمای ما اصلاح باید گردد.

وی در پایان افزود: به همین دلیل است که حمایت آقای خاتمی و موج سوم و پویش و همه نیروهای جوان در این عرصه تعیین کننده است. من ذوق آقای خاتمی را ندارم که شعر زیبا برای شما بخوانم تنها می‌خواهم بگویم که شانس ما در با هم بودن و همه‌گیر کردن این جمع در سراسر کشور است این آخرین وسیله ما برای پیروزی در صحنه است.

به گزارش خبرنگار کلمه، در خاتمه این مراسم تابلوی زیبای نقاشی به رسم یادبود این نشست که تصویر دماوند، پرچم ایران و میرحسین موسوی بر آن نقش گرفته بود به نخست وزیر سال‌های دفاع مقدس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم تقدیم شد.

خاتمی :حضور میر حسین موسوی در عرصه انتخابات یک فرصت است
سید محمد خاتمی در سومین همایش موج سوم سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: نزدیک غروب آفتاب است ولی من صبح را دوست دارم.
وی سپس ادامه داد: پس بگذارید در هنگامه غروب که دل انسان غمگین است هم زبان با آیین وارسته ایران که بیانگر حقیقت زیبای هستی است یعنی حافظ شیرازی شویم که می گوید”صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن دور فلک درنگ ندارد شتاب کن” و در جایی خواندم که حاج میرزا جواد آقای تبریزی نیز در قنوت نماز خود این ابیات را می خواند.
رئیس جمهور سابق کشورمان سپس از این سخنان خود اینگونه نتیجه گرفت که فرصت‌ها دیر و کم به دست می‌آید اما زود از دست می‌رود.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره شاعر معاصر قیصر امین‌پور و قرائت یکی از ابیات وی با این مضمون که چه زود دیر می‌شود، گفت:‌ فرصت‌ها زود از دست می‌رود لذا به حکم خردمندی به محض به دست آمدن فرصت باید آن را غنیمت شمرد و از آن استفاده کرد.
خاتمی شرایط و فرصت‌ها در عرصه ی سیاسی و اجتماعی را به نحوی دانست که به زودی تبدیل به تهدید می‌شوند و اظهار داشت: اگر احساس می‌کنید که امروز در معرض تهدید نیستید اگر احساس می‌کنید در هر جایی با فرصتی مواجه هستید، اگر احساس می‌کنید از امکانات به درستی استفاده می‌شود،اگر احساس می کنید که کشور در مسیر توسعه قرار دارد،اگر احساس می کیند که شان و منزلت ایران در عرصه
” کافی نیست که فقط دولت امنیت داشته باشد انسان‌ها نیز باید امنیت داشته باشند. باید همه اقشار کشور ما دارای امنیت باشند و وقتی به آینده نگاه می‌کنند احساس آرامش کنند و منظر روشنی را ببینند. “
جهانی بیشتر شده است ،اگر احساس می کنید که دانشجویان و دانشگاهیان حرمت و جایگاه خود را دارند اگر احساس می‌کنید که وضع ما خوب است این وضع را ادامه دهید اما اگر احساس می‌کنید چنین نیست، که نیست فرصت‌ها را مغتنم شمارید.
وی تاکید کرد: فرصت انتخاب شما مردم فرصتی است که ارزان به دست نیامده، یکصد سال است می‌خواهید آزاد باشید، آزاد انتخاب کنید و بر سرنوشت‌تان حاکم شوید ولی در مقاطعی از تاریخ این فرصت ها از دست رفت ولی هنوز به برکت انقلاب فرصت انتخاب برای شما باقی است اگرچه در برابر انتخابات مشکلات و رویه‌های نادرست زیادی وجود دارد ولی در همین تاریخ معاصر خودمان دیدیم که هر جا حضور گسترده مردم باشد علی رغم تنگ نظری ها و موانع پیش رو ،موفقیتهایی حاصل شده است.
رئیس دولت اصلاحات حضور میر حسین مسوی در عرصه انتخابات را یک فرصت دانست و گفت: مهندس موسوی شخصیتی است که دینداری، روشن‌بینی و دلسوزی‌اش برای انقلاب و جامعه، و دغدغه اش برای حرمت نهادان به اشخاص تردید ناپذیر است. موج سوم،یاری و ستاد 88 تلاش و همه مردم برای حضور فراگیر در انتخابات تلاش کنند تا این لحظه سرنوشت ساز از دست نرود.

وی با بیان اینکه من مطمئنم چنانچه در انتخابات حضور مردم فراگیر باشد نتیجه آن می‌شود که اکثریت می‌خواهند و به مصلحت کشور است،اظهار داشت:: اقشار مختلف جامعه و همگان باید تلاش کنند تا حضور مردم در انتخابات حداکثری باشد. نباید این لحظه‌ و فرصت سرنوشت‌ساز را از دست بدهیم.

پیش از سخنان موسوی و خاتمی نیز چند چهره شاخص سیاسی ،فرهنگی و دانگشاهی سخنرانی کردند

رمضان زاده : موسوی صالح ترین فرد برای تداوم برنامه های خاتمی جهت اصلاح امور کشور است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی دولت اصلاحات تاکید کرد: میرحسین موسوی صالح ترین فرد برای تداوم برنامه های خاتمی جهت اصلاح امور کشور است.
عبدالله رمضان زاده با بیان اینکه به عنوان شاگردی از مکتب اصلاح طلبی خاتمی بر این باورم که میرحسین موسوی را صالح ترین فر دبرای تداوم برنامه های خاتمی جهت اصلاح امور کشور می دانم گفت: میرحسین موسوی با نگاهی بدون تبعیض وفارغ از تعصبات قومی، جنسیتی و زبانی به شهروند ایرانی می نگرد و آن همان نکته ای است که ما برای دفاع از حقوق شهروندان ایران لازم داریم.
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی تصریح کرد: میرحسین برای رفع سانسور و تداوم آزادی های سیاسی برای هموطنان در مسیر توسعه کشور قدم خواهد برداشت.
رمضان زاده با بیان اینکه میرحسین موسوی مدیریت کشور را به مسیر عقلانیت باز خواهند گرداند ، گفت: ما یاری گری میرحسین خواهیم بود تا ایرانی عقلانی داشته باشیم .

سیداحمد هاشمی نژاد:امانت را به اهلش سپردیم
برادر شهید هاشمی نژاد نیز در این مراسم تاکید کرد:هیچ کس نباید به جرم ابراز عقیده زندانی شود.
سید احمد هاشمی نژاد با بیان اینکه من با 12 سال زندان شکنجه رژیم شاه و35 درصد جانبازی و نیز خانواده شهید قهرمان انقلاب شهید هاشمی نژاد از طرف بسیاری از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران به دستور خاتمی و به عشق خاتمی به میرحسین موسوی رای خواهیم داد، با اشاره به آیه ای از قرآن که بر سپردن امانات الهی به اهلش تاکید می‌‌کند اظهار داشت:امانات الهی را باید به اهلش سپرد و قرار بود خاتمی که اهلیت کافی داشت امانت را به دست او بسپاریم ولی او مصلحت دید این امانت به دست موسوی سپرده شود.
وی با اشاره به حضور پرشکوه جمع حاضر گفت: این جمع را من همه جا همراه موسوی می بینم وبه کسانی که می گویند نسل جوان موسوی را نمی شناسند می‌خواهم بگویم پس این جمع حاضر که اکثر آن جوانان تشکیل می دهند چه چیز را ثابت می‌کند؟
وی با تمجید از آیت الله صانعی گفت: در کشور ما رسم شده که هرکس نترس و آزاد است او را از صحنه بیرون برانند ولی آیت الله صانعی در صحنه است و من می خواهم نقل قولی از ایشان خطاب به میرحسین موسوی برای شما بگویم که گفته اند “من شما را خلاصه مدیریت امام می دانم و نسل جوان که مدیریت امام را ندیده است انشاءالله با پیروزی شما درعرصه انتخابات خواهد دید“
برادر
” جوانان ما به دنبال گردش آزاد اطلاعات هستند مردم ما و جوانان ما از مسکن، اشتغال و آینده‌شان نگرانی دارند و در عین حال نمی‌خواهند از ابراز عقیده ترس داشته باشند بلکه می‌خواهند به آن‌ها اعتماد شود و در عین حال حق خود می‌دانند که به دنبال یک انتخابات آزاد، رقابتی و منصفانه باشند. “
شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه میرحسین موسوی ر ابیش از 30 سال می‌شناسم و او را انسانی صادق ، مخلوص ، باصفا وعاشق جوانان می‌دانم، گفت: برخی افراد به ما گفتند اگر اینگونه سخنان را ادامه دهم برخوردهایی با من می‌کنند من می خواهم بگویم 12 سال زیر شکنجه رژیم شاه نهراسیدم والان هم قاطع خواهم ایستاد.
وی با بیان اینکه در این کشور هیچ کس نباید به جرم ابراز عقیده زندانی شود خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد وتاکید کرد: مگر در قانون اساسی نیامده کسی نباید به خاطر آزادی بیان زندانی شود پس باید روند موجود در این خصوص اصلاح شود.

دکتر فهیمی فر: شرایط جامعه دانشگاهی بسیار ناگواراست
رئیس سابق دانشگاه امیر کبیر تاکید کرد: اکثریت قاطع اعضای هیات علمی ،دانشجویان و کارکنان دانشگاه از طرفداران اصلی اصلاحات هستند و به طور قاطع به میرحسین موسوی رای خواهندداد.
دکتر فهیمی فر نیز در همایش موج سوم سخنرانی با بیان اینکه رای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه به میرحسین موسوی است و با این رای شرایط بحرانی دگرگون خواهد شد ،گفت: شرایط جامعه دانشگاهی ما متاسفانه در شرایط بسیار ناگواری است و استقلال دانشگاه به کلی فراموش شده است وآزادی بیان ، آزادی قلم در دانشگاه دیگر جایگاهی ندارد.
وی تصریح کرد:حتی فعالیت های علمی به خاطر افسردگی که درمحیط دانشگاه وجوددارد اعم از دانشجویان ، هیات علمی وکارکنان در سطح بسیار ناگواری است و فعالیت های علمی که در جریان است ناشی از سرمایه گذاری های است که دردولت اصلاحات انجام شده وامیدوارم در انتخابات آینده تحول جدی در جامعه علمی و به خصوص دردانشگاه به وجود بیاید.
فهیمی فر با اظهار امیدواری نسبت به پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات آینده ، گفت: امیدوارم در انتخابات آینده تحولی جدی در دانشگاه ها به خصوص در زمینه آزادی بیان، تشکیل تشکل های دانشجویی بدون فشار و بدون بخشنامه به وجود بیاید.

محمدرضا بهشتی:جوانان ما مساله نیستند
فرزند شهید آیت الله بهشتی تاکید کرد: جوانان ما نیروهای پرشوری هستند که با اندیشه خود و فعالیت های گسترده نیروی بزرگی را برای آینده ایران تشکیل می‌دهند.
محمدرضا بهشتی که در همایش موج سوم سخن می‌گفت با بیان اینکه در جمع جوانان پرشوری هستم که نسبت به مسایل جامعه خود با نگاه تزبینانه می‌نگرند،اظهار داشت: جوانانی که ویژگی اصلی آنها صداقت و حقیقت طلبی است و آن هم حقیقت طلبی که مشهور به هیچ ملاحظه ای است نباید به آن‌ها به دید مساله نگریست .
وی تصریح کرد: بسیار سخن گفته می‌شود که جوانان ما مساله هستند در حالی که می خواهم بگویم جوانان مساله نیستند و جوانان نیروی پرشوری هستند که با اندیشه خود و فعالیت‌های گسترده خود نیروی بزرگی را برای آینده ایران شکل دهی می‌کنند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه چه بسا بسیاری از کج فهمی‌ها که ما در مسیر زندگی دچار آن شده‌ایم و نگاه‌های تصلب آمیزی که در ما وجود دارد درجوانان وجود ندارد، تاکید کرد: جوانان ممکن است زاوایایی را در زندگی ببیند که از دید ما پنهان باشد و جوانان ما ممکن است پرسش‌ها و اندیشه‌های آنها گاه با لحنی بیان شود که اندکی برای ما تلخ باشد ولی این تلخی راباید برای صداقتی که در آن نهفته است به جان بخریم.
وی با بیان سخنی از آیت الله بهشتی که می گفت: " من تلخی سخن صادقانه را به شیرینی صحبت منافقانه ترجیح می دهم"، اظهار داشت: باید با صعه صدر و صداقت با جوانان برخورد کرد.
محمدرضا بهشتی با بیان اینکه آیت الله بهشتی هیچ گاه عصا برای نقدها منصفانه بلند نمی‌کرد خطاب به میرحسین موسوی و خاتمی گفت: این صداقت ، تزبینی وصفایی که در جوانان وجوددارد باید ارج بنهیم و دغدغه های آنها را به عنوان فرصتی قلمداد کنیم.

حمایت داود رشیدی از میر حسین موسوی

داود رشیدی تاکید کرد در انتخابات آینده از میرحسین موسوی حمایت خواهدکرد.
این هنرمند باسابقه تئاتر ، سینما و تلویزیون که در همایش موج سوم سخن می‌گفت با بیان اینکه من اولین بار است که در متینگ انتخاباتی شرکت می کنم و این به خاطر علاقه به آقای خاتمی است، گفت: من به دعوت آقای خاتمی به اینجا آمدم تا از میرحسین موسوی حمایت کنم به خاطر دوران درخشان نخست وزیری داشتم و به خاطر احترام به فرهنگ و هنر و در این 20 سال احترام میرحسین موسوی به فرهنگ و هنر زبانزد بود.

آرمین :میر حسین موسوی منتظر گاز خردل سیاسی باشد

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب تاکید کرد:پرتاب گاز خردل در سخنرانی مشهد موسوی یک نشانه است ،ایشان باید منتظر گاز خردل سیاسی
” نگرانی ما برای ایران، انقلاب و اسلام است و آنچه من از صحبت‌های برادر بزرگوارم آقای خاتمی و دیگر دوستانم در موج سوم دریافتم این بود که شما بیهوده به میدان نیامده‌اید بلکه دغدغه‌هایی داشتید و بنده مهمترین آن را احساس عدم امنیت می‌دانم. “
و کارناوال عاشورای دیگری باشند.
محسن آرمین که دیگر سخنران این همایش بود با بیان اینکه اقتدارگرایان در سالیان گذشته همواره از اصول و اصولگرایی دم زدند، گفت: اقتدارگرایان مدعی بودند که تنها متولیان دین و حامیان انقلاب هستند و تمام دغدغه و انگیزه‌ آنان در عرصه‌ عمل سیاسی دفاع و پاسداری از انقلاب است اما با حمایت بی‌چون و چرا از قدرت تلاش کردند کسانی را که نگران جمهوری اسلامی هستند قانع کنند که انتخاب میان اصلاح‌طلب و اصولگرا انتخاب میان کفر و اسلام است.
وی افزود: کفن‌پوشی‌ها، متهم کردن اصلاح‌طلبان به طرفداری آزادی جنسی به جرم دفاع از مردم‌سالاری در برخی تریبون‌های محترم، اتهام به دریافت چمدان‌های دلار و به طور خلاصه آن بحران‌سازی‌های هر 9 روز یک بار با پایبندی‌های دروغین به اسلام و انقلاب صورت می‌گرفت.
عضو ارشد سازمان مجاهیدن انقلاب خاطرنشان کرد: امروز میر حسین موسوی نخست‌وزیر امام (ره) پا به عرصه‌ی انتخابات ریاست جمهوری نهاده است. او چهر‌ه‌ای خوشنام و باسابقه در دوران پیش و پس از انقلاب است و هیچکس در وفاداری او تردیدی ندارد تا جایی که برخی به غلط فکر کردند این پایبندی فرصت را از او برای حضور ستانده است.
وی با بیان اینکه صداقت و سلامت شخصیت میر حسین موسوی مورد اتفاق همگان است، گفت: اکنون با این اوصاف این سوال مطرح است که اگر درک و دغدغه‌ی آن جماعت ،انقلاب است چرا میر حسین موسوی را نمی‌پذیرند و بلکه تداوم این مدیریت ناکارآمد را حتی به قیمت ادامه‌ خطرآفرین وضعیت کنونی کشور و آینده‌ی تاریک ، به میر حسین موسوی ترجیح می‌دهند.
آرمین با بیان اینکه اگر این جماعت مدعی ارزش‌های دفاع مقدس هستند چرا مدیریتی را که هیچ نسبتی با دفاع مقدس ندارد بر نخست‌وزیر دفاع مقدس ترجیح می‌دهند.،اظهار داشت:چرا اقتدارگرایان به رغم خصومت‌هایی که با مدیریت کنونی دارند او را به میر حسین موسوی ترجیح می‌دهند. آیا مدیریت کنونی نسبت به میر حسین موسوی پایبندی بیشتری به اصول اخلاقی و اسلامی دارد؟
وی با بیان اینکه به استثنای عده‌ای انگشت‌شمار از اصولگرایان اسلام‌خواهی در قاموس اصولگرایی نام مستعار خودکامگی و قدرت‌پرستی است،اظهار داشت: مشکل این جماعت نه رنگ باختن اصول است و نه استحاله‌ آرمان‌های انقلاب و نه رنگ باختن دین. بلکه نگرانی آنان برچیده شدن بساط خودکامگی است.
نائب رئیس مجلس ششم یاد آورشد:اصل و اصول این جماعت قدرت است که برای حفظ آن هر حرام و خلاف شرعی را حلال و مباح می‌دانند اما برای بدنه‌ این جریان که تاکنون تصور کرده که دعوا بر سر مقدسات است موضوع شکل متفاوتی پیدا کرده و حضور میر حسین موسوی پرسش‌هایی را در بدنه‌این جریان ایجاد کرده که البته نتیجه‌ای جز رسوایی آنان نخواهد داشت.
وی باتاکید بر اینکه انتخابات تنها پایان دادن به مدیریت ناکارمد امروز نیست،گفت:این انتخابات تنها فرصت برای نجات کشور لز وضعیت کنونی نیست بلکه فرصتی است برای آشکار شدن ماهیت اقتدارگرایان که قدرت‌طلبی خود را در پشت آرمان‌های انقلاب و خون شهیدان پنهان کرده‌اند و برای تحقق این هدف نیازی نیست تا روز رای‌گیری صبر کنیم این اتفاق در حال وقوع است.
آرمین با بیان اینکه حضور میر حسین موسوی در عرصه‌ انتخابات شاید بدون آنکه خود بخواهد عامل پرده برانداختن از چهره این جماعت است، اظهار داشت: البته این جرم کمی برای ایشان نیست. پرتاب گاز خردل در سخنرانی مشهد ایشان یک نشانه است که ایشان باید منتظر گاز خردل سیاسی و کارناوال عاشورای دیگری باشند.
آرمین خطاب به میر حسین موسوی گفت: امروز دست تقدیر مسوولیت مهم ادامه‌ راه سید محمد خاتمی و پایان دادن به جفایی که به انقلاب و اسلام و امام (ره) و زدودن بدبینی نسل جوان به گذشته را بر دوش شما قرار داده است.
وی در پایان تاکید کرد: امروز نجات کشور از بداخلاقی، دروغ و تظاهر و فسادی که هر روز بیشتر گسترش می‌یابد تا حدی که نهادهای ارزشی را آلوده است برعهده‌ شماست و مسوولیت پایان دادن به تحقیر و توهینی که به ملت می‌رود بر دوش شما قرار داده شده است. اصلاح‌طلبان حامی شما همانند خاتمی معتقدند که با دفاع از مردم‌سالاری است که می‌توان دیو خودکامگی را در شیشه کرد. حمایت ما از شما در این راه حمایت از خاتمی است و همراهی ما با شما ادامه مسیری است که با خاتمی پیمودیم .

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد