وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رقیب اصلی محسن رضایی در انتخابات

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «چهار شعار انتخاباتی دارم که یکی از آنها نشاط، آرامش و ثبات برای پیشرفت است.»

به گزارش ایلنا، «محسن رضایی» در حاشیه جلسه‌اش با جوانان نخبگان ضمن اعلام رسمی کاندیداتوری‌اش در انتخابات دهم تصریح کرد: «به طور رسمی و با صدور بیانیه‌ای حضورم را در صحنه انتخابات اعلام می‌دارم.»

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر دلایل حضورش در انتخابات نیز گفت: «به دو دلیل در انتخابات حاضر شدم یکی از دلایلم این بود که دوستانم در دولت ائتلافی پا جلو نگذاشتند در حالی که من تا آخرین لحظه انتظار می‌کشیدم تا یکی از آنها در عرصه حاضر شود و من به او کمک کنم و دلیل دیگرم این بود که هرچه به گفتمان سایر کاندیداها که تا به حال در عرصه حاضر شده‌اند، توجه کردم، دیدم که برنامه‌ها و ایده‌های من را طرح نمی‌کنند واگر برخی از آنها به صورت ضعیف طرح می‌کنند، راهکار واقعی و اجرایی برای آن برنامه ها ندارند. بر این اساس تکلیف خودم دانستم به صحنه بیاییم و برنامه وایده‌هایم را طرح کنم و در مظهر انتخاب مردم قرار بگیرم.»

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا اعلام حضورتان در انتخابات دیر نشده است، گفت: «نه اصلا دیر نیست و من برای تکلیف آمده‌ام و نه چیز دیگری.»
وی در رابطه با فعالیت ستادهایش نیز گفت: «ما از فردا شروع به سازماندهی ستادهایمان می‌کنیم.»

رضایی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا هاشمی در عرصه انتخابات از شما حمایت می کند، نیز تصریح کرد: «این مساله بستگی به شخص خوده هاشمی دارد.»
وی در رابطه با مهمترین شعارهای انتخاباتی‌اش هم گفت: «چهار شعار انتخاباتی دارم که یکی از آنها نشاط وآرامش و ثبات برای پیشرفت است.»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تا لحظه آخر در انتخابات می‌مانید، تاکید کرد: «امسال دیگر نمی‌توانم تا آخر انتخابات نمانم چون اگر بار دوم هم کنار بکشم ورود من به عرصه انتخابات دیگر معنای سیاسی خود را از دست می‌دهد.»

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه از شخصیت‌های سیاسی چه کسانی در ستادتان هستند، نیز گفتند من این اسامی را بعدا اعلام می‌کنم ودو سه نفر از تیم دولتم را هم طی روزهای آینده معرفی می‌کنم.
رضایی مهمترین رقیبش را در انتخابات فقر، بیکاری و گرانی موجود در کشور دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد