وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صدای میرحسین در جامعه، صدای صداقت است

استان هرمزگان - جمعی از دانشجویان و جوانان هرمزگانی با انتشار بیانیه ایی حمایت خود را از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی اعلام کردند

 

به گزارش قلم نیوز ، در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

صدای میرحسین در جامعه، صدای صداقت است.

« ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیّروا ما بأنفسهم»

مردم شریف و بزرگوار استان هرمزگان :

اکنون پس از گذشت سه دهه از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، زمان مشارکت مردم در سرنوشت خویش، بار دیگر فرا رسیده و سال 88 انتخابات دهم ریاست جمهوری، این "جشنواره بزرگ جمهوریت نظام " را در خود جای داده است.

هر چند ما همواره قدردان حماسه آفرینی و حضور شما در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی بوده و به خود می بالیم؛ مشارکت شما مردم در صحنه های حساس فارغ از تنوع سلایق و دیدگاه ها و اندیشه های سیاسی و مذهبی، نشان از درک عمیقتان از رویدادهای کشور دارد.

اکنون هم با توجه به شرایط کشور و تهدیدهای جهانی و منطقه ای و نیز سونامی اقتصادی که تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی و ملت ها و به تبع آن کشور ما به حساب می آید، می طلبد که با مشارکت خود در این امر مهم زمینه را برای تغییرات مدیریتی و سازنده به منظور توسعه و پیشرفت ایران عزیز فراهم نماییم و مدیریت امور را به دست افرادی بسپاریم که بتوانند کشور را در مسیر شریعت، توسعه و عقلانیت اداره کنند.

ما جمعی از جوانان و دانشجویان هرمزگانی از خطه نیلگون خلیج فارس که علاقه مند به پیشرفت کشور و معتقد به اصلاحات در چارچوب ارزشهای دینی و ملی و تحقق حداکثری اصول قانون اساسی هستیم بر این باوریم که رسیدن به توسعه همه جانبه و رفع تهدیدها و موانع پیش رو جز با ایجاد نظام مدیریتی کارآمد و برنامه مدار میسر نخواهد بود. بی تردید حضور مهندس میرحسین موسوی در دوران دفاع مقدس در کسوت یک نخست وزیر مدیر و متدین، از عملکرد وی در آن سالها، کارنامه ای درخشان ساخته است که عزم ایشان برای حضور، نویدبخش «آینده ای پرکار، اما با امید» است.

اینک ما ضمن حمایت قاطع از کاندیداتوری مهندس موسوی، بر این نکته تاکید داریم که در جهت "آزادی هر چه بیشتر در گفتن، شنیدن و انتخاب کردن" باید به دنبال تقویت صدای مهندس موسوی در جامعه باشیم؛ زیرا صدای میرحسین در جامعه صدای صداقتی است که برآمده از گفتمان امام راحل(ره) بوده و می تواند فرصت های جدیدی را برای ملت بزرگوار ایران به همراه داشته باشد.

جناب آقای مهندس میرحسین موسوی: قدم و قلم را در راهت میگذاریم و به همگان اعلام می کنیم که از جنوبی ترین استان کشور دستت را به نشانه بیعت می فشاریم .

 

                                                                          جمعی از جوانان و دانشجویان استان هرمزگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد