وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی به زودی نامزدی اش را اعلام می کند

تصمیم محسن رضایی برای اعلام کاندیداتوری قطعی شده است و این چهره سیاسی قصد دارد به عنوان کاندیدای “دولت ائتلافی” وارد رقابت های انتخاباتی شود.

به گزارش عصرایران بعد از چند هفته فعالیت ستاد دولت ائتلافی که ایده شخص محسن رضایی بود، در نهایت قرار است این ستاد رضایی را به عنوان نامزد نهایی دولت ائتلافی معرفی کند.

هدف از تشکیل دولت ائتلافی این بود که افراد برجسته جریان اصولگرا گرد هم جمع شوند و از میان خود یک نفر را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برگزینند و در ادامه بقیه اعضای دولت ائتلافی نیز از نامزد نهایی اعلام حمایت کنند ولی علی اکبر ولایتی، محمد باقر قالیباف و علی لاریجانی ،که از آنان به عنوان محورهای این ائتلاف نام برده می شد ، تمایلی به اعلام کاندیداتوری از خود بروز ندادند و حتی قالیباف نیز رسماً اعلام کرد که در این دوره ، نامزد نمی شود.

با این حال محسن رضایی قصد دارد خود را به عنوان نامزد نهایی دولت ائتلافی معرفی نماید و حتی گفته می شود بیانیه اعلام حضور وی نیز آماده شده است.

در این باره امیدوار رضایی برادر محسن رضایی و نماینده مجلس شورای اسلامی به خبرنگار عصرایران گفت : تصمیم اخوی این بود که از میان دیگر اعضای دولت ائتلافی یک نفر به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود اما با توجه به اینکه هیچکدام از این افراد اعلام آمادگی نکردند احتمالا خود آقای رضایی در نهایت اعلام کاندیداتوری خواهد کرد.

ستاد دولت ائتلافی که تحت نظر رضایی فعالیت می کند ، پیش از این اعلام کرده بود که روز ۲۵ فروردین نامزد نهایی خود را معرفی خواهد کرد.
این ستاد، متشکل از نیروهای پیرامونی رضایی و برخی اصولگرایان منتقد دولت نهم است.
رضایی و همفکران سیاسی اش در انتخابات مجلس هشتم نیز ، لیست موازی اصولگرایان را در تهران منتشر کردند ولی هیچ کدام از کاندیداهای اختصاصی آنان به مجلس راه نیافت.

رضایی در انتخابات دور گذشته ریاست جمهوری نیز کاندیدا بود که در دقیقه ۹۰ تبلیغات ، با توجه به نظرسنجی هایی که نشان می دادند وی شانسی برای بردن ندارد ، انصراف داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد