وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامه سرگشاده ارجمند به قالیباف

عقیده دارم کم اند مردانی که جهان را تازه، نو و تحول یافته می خواهند، عقیده دارم حضور شما برای تحقق این درخواست عاجزانه از درگاه باری تعالی در "حول حالنا الا احسن الحال" واجب، ضروری و گستاخ باشم وظیفه و دین است.

داریوش ارجمند بازیگر مطرح سینمای ایران با ارسال نامه ای‏ از شهردار تهران تقدیر کرد.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است.
دکتر محمد باقر قالیباف
شهردار محبوب تهران

در لحظات تاریخی هر ملتی برجسته ترین عامل عبور از تنگناها و درشتناک های صعب العبور حضور مردانی است که بر سترگی و اهمیت این لحظات واقف و شناخت و شجاعت راشامل باشند. طبیعی است که پیشینه هر مردی در حیاتش نشان دهنده میزان قدرت وی برای سکانداری سفینه تاریح در لحظات خاص است.

بنده شهروندی کمترین هستم که به دنیا و آخرتم عشق می ورزم و جهان گذرا را چنان جهان جاودان می‌خواهم و عقیده دارم کم اند مردانی که جهان را تازه، نو و تحول یافته می خواهند چنانکه در دعای تحویل سال نو که این روزها عمری بر آن نگذشته از خداوند می طلبیم، عقیده دارم حضور شما برای تحقق این درخواست عاجزانه از درگاه باری تعالی در "حول حالنا الا احسن الحال" واجب،ض روری و گستاخ باشم وظیفه و دین است.

پیشینیه جبهه و جنگ شما فرماندهی شما در نیروی هوائی سپاه، فرماندهی شما در نیروی انتظامی و اهمیت کم نظیر پلیس 110، تحصیلات شما تا مقطع دکترای جغرافیای سیاسی و شهردار شهر سه هزار ساله تهران و خدمات فرهنگی شما که بر هیچ انسان صاحب اندیشه و سلامت روان پوشیده و پنهان نیست، تسلط شما به عنوان یکی از معدود مدیران کلان کشورم به زبان خارجی. سردمداری به جهت جهان بینی، جهان شناسی و بهتر از همه دیانت و دین داری شما. شما را به میدان مبارزه بر سر کلان ترین مدیریت کشورم می طلبد. عقیده و جهاد نفس و حتی حیات است.

آرزو دارم شما را در عرصه رقابت بر سرکلان ترین مدیریت این سرزمین مقدس ببینم.
و من الله التوفیق
داریوش ارجند
فروردین 88

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد