وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بی اعتنایی لاریجانی،باهنر، توکلی و حدادعادل به احمدی نژاد

سران جناح اصولگرا به دیدار نوروزی احمدی نژاد نرفتندو لازم نداستند با او دیداری داشته باشند. این عدم توجه را برخی از فعالین سیاسی به انتقادات بسیار اصولگرایان ازاحمدی نژاد دانستند و بیان کردند که این رفتارسیاسی مهمترین پیام سیاسی - انتخاباتی اصولگرایان به احمدی نژاد است.

غلامعلی حداد عادل ،احمدتوکلی و محمد رضا باهنر و علی لاریجانی از چهرهای مهم مجلس هفتم هستند که به دیدار نوروزی با رییس‌جمهوری نرفتند.

داریوش قنبری،نماینده ایلام با بیان اینکه شب گذشته چهره‌های مجلس همچون احمد توکلی، علی لاریجانی، غلامعلی حدادعادل و محمد رضا باهنر حاضر به شرکت در دیدار نوروزی با احمدی نژاد نشدند، گفت: این عدم حضور در کنار غیبت جمع زیادی از نمایندگان در این جلسه دارای پیام انتخاباتی مبنی بر این است که اصولگرایان در انتخابات آتی بر سر کاندیداتوری احمدی نژاد به اجماع نخواهند رسید و اختلافات آنها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: عدم حضور چهره‌هایی چون حداد ، توکلی و باهنر در میهمانی رییس جمهوری از ابعاد متعددی قابل تحلیل است یکی اینکه دولت جایگاهش را حتی نزد خودی‌ها از دست داده است، البته عدم حضور این چهره ها را می‌توان به پای نارضایتی ملت و مردم از عملکرد دولت نوشت و آن را زنگ خطری برای دولت نهم قلمداد کرد. وقتی که دولت به خود اجازه می‌دهد هر نوع هتاکی نسبت به نمایندگان مجلس در روزنامه‌ایی که منتسب به اوست، چاپ و منتشر شود، قابل پیش بینی است که نمایندگان نیز متقابلا به دولت احترام نخواهند گذاشت.

سختگوی فراکسیون اقلیت افزود:دولت باید طبق قانون اساسی با مجلس تعامل داشته باشد نه اینکه هر موقع خواست نسبت به قوه مقننه بی‌احترامی کند و سپس با برگزاری دیدارها و جلسه‌های نمادین اعلام کند که در صدد تعامل با مجلس است.

قنبری با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد این بودیم دولت بی‌احترامی های زیادی در حق نمایندگان کرد و جایگاه مجلس را نادیده گرفت،گفت: کاملا طبیعی است که نمایندگان برای نشان دادن اعتراض خود به این اقدام ، در جلسه ای که به دعوت رییس جمهوری برگزار شده، شرکت نکنند.

وی سپس با اشاره به عدم اجرای مصوبات مجلس از سوی دولت،گفت: در سال گذشته از ۱۶۶ قانون اولویت داری که مجلس تصویب کرد، دولت تنها ۱۳ قانون آن را اجرایی کرد و این خود نشان از نادیده گرفتن جایگاه مجلس از سوی دولتمردان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد