وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اخبار کامل و موثق درباره ترور سلمان رشدی!

از ساعات پایانی دیشب در پی پیامک‌‌هایی که رد و بدل می‌شد، عنوان شد که سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی ترور شد. این خبر آنقدر مسرت آور بود که افراد به دوستان خود اعتماد بکنند و آن را برای یکدیگر ارسال بکنند. و مطمئناً یکی از شیرین‌ترین خبرهایی که می‌شود به جامعه مؤمنانه داد همین خبر است. تحقق وعده داده شده، شادی روح امام خمینی و از این دست پیام‌های مسرت آور.

اما نکته جالب اینجاست که هیچ منبع خبری نه خارجی و نه داخلی و حتی سایت‌های خبری متخصص شایعه‌پردازی به آن اشاره نکرده بودند! پس از کمی بالا پائین کردن موثق‌ترین منبع گفته شده مهدی محمدی نویسنده روزنامه کیهان بود. در تلاش دیگر، حاصلش رسیدن به اینکه درج در یک وبلاگ منبع دیگر ما شد که البته خبر را از سایت دسته چندم شیعه آنلاین کپی کرده بود.

اما گویا دست دیگری در کار است. خبر برای ۲۸ بهمن سال ۱۳۸۶ بود! خبری که شیعه آنلاین آن را در حد شایعه منتشر کرده بود. تا لحظه درج این مطلب هم مطلب دیگری یافت نشد.

اما دلیل و منبع انتشار آن چیست. من نمی‌خواستم در این رابطه مطلبی بنویسم چون حتی گفتن آن را نوعی تبلیغ برای این گناه بزرگ می‌دانستم اما گویا با گریبانگیر شدن آن در جامعه مومنین نباید درباره آن سکوت کرد. بله، دروغ سیزده.

فلسفه دروغ سیزده برگرفته شده از رسم غربی و کثیف دروغ اول آوریل که حتی غولترین رسانه‌های غربی و حتی گوگل و هر عنصر پر مخاطب و کم مخاطب خود را موظف به آن می‌دانند! رسمی برای سرکار گذاشتن دیگران. متاسفانه مدتی است که این ماجرا به عنوان دروغ سیزده برای فروردین ماه ایرانیان هم تبلیغ می‌شود. البته چون این فرهنگ انتقالی از دشمنان تمدن دیرین ایرانیان است ابتدا در کسانی که بیشترین سر و کار و برخورد و تاثیرپذیری از این فرهنگ داشتند، منتقل شد و به تبع در دوستان آنان تا اینکه هر سال در حال فراگیری بیشتر است.

امسال گویا دیگر نوبت عده‌ای است تا مومنین منتظر را سرکار بگذارند و خبر دروغین در سطح وسیع منتشر ‌کنند. البته به نظر من این کار یک انسان معتقد و مسلمان نیست ولی بهتر است مومنین هر چه بیشتر احتیاط و دقت به خرج بدهند که در دام چنین حرکات ضد دینی مثل دروغ سیزده قرار نگیرند. که دروغگو در حدیث آمده مورد لعنت خداست. هرچند که این دروغ نابودی دشمن خدا باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد