وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میرحسین موسوی نامزد نهایی جبهه اصلاحات نخواهدبود

میرحسین موسوی نامزد نهایی جبهه اصلاحات نخواهدبود ،این را به سادگی می توان از نوع واکنش احزاب و اشخاص تاثیر گذار این جبهه فهمید.

 

شاید آقای موسوی هنوز در فضای سیاسی  دهه شصت کشور سیرمی کنند و نمی داند مارهایی که بعد از جنگ با استفاده از فضای رانتی  دوران سازندگی تکثیر شدند و دردوران اصلاحات نفوذ خود را بیشتر کردند، حتی از کلماتی نظیر مستضعف ومبارزه با استکبار وعدالت، بیزارند  و کسی را که بخواهد دوباره  این حرفها را برای آنها تداعی کند حتی لحظه ای تحمل نخواهند کرد.

 

اصلا  جنگ احزابی که  برضد احمدی نژاد تدارک دیدند  و آتش توپخانه ای که بی وقفه  بر سر او ریختند  نیز  به  خاطرهمین چیزها بود.

 

ایشان می خواهند فارغ از حمایت احزاب و گروههای دوم خردادی به میدان بیایند  غافل از اینکه  هیچ توهینی برای احزاب دوم خردادی  بدتر از این نیست که نادیده گرفته شوند!

 

احزاب دورمانده از قدرت مدعی اصلاحات به زودی سراغ کسی خواهند رفت که موجودیت وتاثیرگذاری آنها را به رسمیت بشناسند و سهم  آنها را از غنیمت ،کنار  بگذارند  و مطمئنا در این راه حرمت و آبروی کسانی همچون میرحسین موسوی کمترین  ارزشی نخواهد داشت.  

 

و دیگر اینکه درانتخابات آینده تمام احزاب و اشخاصی که حزبی می اندیشند بر علیه احمدی نژاد بسیج خواهند شد.

 

دوباره بخوانید تمام کسانی  که حزبی می اندیشند وتصمیم می گیرند چه اصلاح طلب و چه اصولگرایانی که نام منتقد  برخود گذاشته اند.

آنها سهم الارثی را طلب خواهند کرد که با حضور احمدی نژاد  از دست داده اند،کافی است که نیم نگاهی به نامه نگاریهای اخیر برای دولت ائتلافی بیندازیم.

پس ما به  آقای موسوی  توصیه می کنیم که اگر هنوز به خصوصیاتی که از او سراغ داریم پایبند است ومی خواهد کمکی به جبهه حق طلبی ومبارزه با فساد نمایند درکنار دکتر احمدی نژاد قرار گیرند وبه ایشان در راه  رسیدن به عدالت وپیشرفت کشور یاری نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد