وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حساسترین انتخابات است

دبیر شورای نگهبان گفت: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حساسترین انتخابات‌ها است.

آیت الله احمد جنتی روز سه شنبه در نشست ناظران شورای نگهبان استان بوشهر افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری باید تلاش کنیم که انتخاباتی نمونه در دنیا برگزار کنیم.

وی با اشاره به نقش ناظران شورای نگهبان در این دوره از انتخابات اظهارداشت: ناظران نقش مهم و تعیین‌کننده ای برای حفظ سلامت انتخابات دارند.

وی اظهار داشت: در دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری باید تلاش کنیم که انتخاباتی نمونه در دنیا داشته باشیم.

جنتی خاطرنشان کرد: با گذشت ‪۳۰‬سال از عمر انقلاب ثابت شده که برگزاری انتخابات در ایران نسبت به دیگر نقاط جهان سالمتر است.

وی با اشاره به اینکه بیگانگان در انتخابات همیشه فعال بوده‌اند و خبرگزاریهای خارجی دنبال اهداف خود هستند، گفت: دشمنان ایران اسلامی که در فکر براندازی نرم و به دنبال این هستند که رییس جمهوری برسرکارآید که به خودشان و مقاصدشان نزدیکتر باشد.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت در جامعه یک ضرورت است، یادآور شد: ناظران شورای نگهبان وظیفه مهمی در نظارت بر صندوقهای اخذ رای ریاست جمهوری دارند.

جنتی در ادامه با اشاره به اینکه در سه سال اخیر رسیدگی فوق‌العاده ای به مردم به خصوص محرومان شده است، گفت: این رسیدگی نتیجه تلاش یک دولت پرتلاش و پرکار است به گونه‌ای که بهای بیشتری به مردم بویژه قشر مستضعف داده است.

وی مبارزه با فساد و اجرای عدالت در حد امکانات را یکی از ویژگی‌های دولت نهم دانست و افزود: این تلاشها موجب شد نظام اسلامی ایران به اهداف خود نزدیکتر شود.

جنتی ویژگی حکومت مهدی موعود(عج) را عدل و داد دانست و گفت: مسوولان نقش مهمی در فراهم شدن مقدمات اجرای عدالت در جامعه دارند.

وی اضافه کرد: در ‪ ۳۰‬سال گذشته فعالیت‌های چشم‌گیری در اجرای عدالت در کشور شده و تا رسیدن به مقصد نهایی فاصله زیاد است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اصلاح الگوی مصرف برضرورت جلوگیری از اسراف و مصرف بهینه در جامعه و زندگی تاکید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد