وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: به نفع میرحسین هم کنار نمی‌روم

دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: هم من و هم آقای موسوی به چند صدایی انتخابات معتقدیم و به ایشان نیز پیشنهاد کردم که در مصاحبه‌هایتان قاطعانه بگویید که در عرصه خواهید ماند.

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در گفتگو با فارس با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم، اظهار داشت: در روز میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، میرحسین موسوی به منزل ما آمد و آنجا بر چندصدایی در عرصه انتخابات تاکید کردیم. 

کروبی افزود: معتقدیم همین چندصدایی باعث می‌شود تا مجموعه‌های مختلفی از اقشار مردم در انتخابات حضور پیدا کنند. 

وی ادامه داد: نه من و نه میرحسین از انتخابات کنار نمی رویم و من نیز به ایشان پیشنهاد کردم در صحبت‌هایی که دارید طوری صحبت نکنید که برداشت کنار رفتن از عرصه شود و همیشه بگویید که در عرصه خواهم ماند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد