وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

واکنش عباسی‌فر به احتمال کناره‌گیری کروبی به‌نفع موسوی

مشاور ارشد کروبی گفت: با شناختی که از کروبی دارم اگر از خود ایشان نیز می شنیدم باور نمی کردم، چرا که ایشان سرداری نیست که سربازان خود را در میدان معرکه رها کند و شما مطمئن باشید کروبی تا انتها در صحنه باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زمان اعلام نامزدی کروبی، دهها و شاید صدها بار از سوی افراد و سایت های مختلف خبر کناره‌گیری کروبی به نفع دیگر نامزدها اعلام شده است و هر بار کروبی، افراد و گروههای حامی وی، بر حضور در انتخابات تا انتها تاکید داشتند.

به نوشته سحام نیوز،محمد رضا عباسی فر مشاور ارشد مهدی کروبی که سابقه 12 سال عضویت در شورای نگهبان را در کارنامه خود دارد، ضمن تکذیب و تقبیح شایعه کناره‌گیری کروبی از عرصه رقابت انتخابات ریاست جمهوری دهم تصریح کرد: از زمان اعلام نامزدی کروبی، دهها و شاید صدها بار از سوی افراد و سایت های مختلف خبر کناره‌گیری کروبی به نفع دیگر نامزدها اعلام شده است و هر بار کروبی، افراد و گروههای حامی وی، بر حضور در انتخابات تا انتها تاکید داشتند.

وی افزود: با شناختی که از کروبی دارم اگر از خود ایشان نیز می شنیدم باور نمی کردم، چرا که ایشان سرداری نیست که سربازان خود را در میدان معرکه رها کند و شما مطمئن باشید کروبی تا انتها در صحنه باقی خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد