وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ناگفته‏های محسن رضایی در جمع راهیان نور

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه پاسداران در دوران حماسه دفاع مقدس لحظات تحویل سال نو را در جمع کاروان های راهیان نور و در شلمچه میعادگاه حماسه سازان ایثار و شهادت سپری کرد و بار دیگر ناگفته‏هایی را بیان نمود.

به گزارش خبرنگار تابناک، رضایی که با هدف حضور در جمع کاروانهای راهیان نور و تجدید میثاق با همرزمان شهید خود در طول هشت سال خود را به این مناطق رسانده بود، ابتدا با حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع گروهی از این کاروان‏ها به ذکر خاطراتی از شهید دانشجو علم الهدی پرداخت.

وی در سخنان خود درباره موقعیت تاثیر گذار دانشجویان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نکاتی چند را یادآور شد و خاطر نشان کرد: زمانی که من در محضر حضرت امام از ویژگیهای منحصر به فرد شهید علم الهدی صحبت می کردم، ایشان به شدت می گریستند و برای از دست دادن چنین فرزندانی بسیار متاثر بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس خود را در لحظه تحویل سال نو به شلمچه رسانده و این لحظات پر برکت را در جمع نورانی و معنوی راهیان نور و در میعادگاه عاشقان به سر برد.

رضایی در شلمچه و در جمع گروهی دیگر از کاروانیان راهیان نور از خاطرات سفر اخیر خود به عراق سخن گفته ناگفته‏هایی را از دوران جنگ و اتفاقات اخیر را بیان کرد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران، حضور خود و دیگر همراهان را در کاخ صدام از جمله پیروزیهایی دانست و یادآور شد: امام(ره) در زمان قبول قطعنامه آنرا پیش بینی کرده بود که به فضل الهی در این مقطع از زمان تحقق یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد