وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میرحسین می آید؛ خاتمی می رود؟

 یک منبع نزدیک به میر حسین موسوی از جدی بودن نامزدی وی در انتخابات آتی و احتمال زیاد کناره گیری سید محمد خاتمی خبر داد. 

به گزارش فرارو این فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: میر حسین موسوی راه بی برگشتی را انتخاب کرده است که همگی با نهایت سعی و تلاش در ادامه راه او را همراهی خواهیم کرد و مطئمن باشید یکی از افرادی که در انتخابات آتی ثبت نام خواهد کرد، مهندس میر حسین موسوی است. 

وی در ادامه با اشاره به حضور سید محمد خاتمی در عرصه انتخابات نیز اظهار داشت: شاید برخی افراد حامی آقای خاتمی مایل به تداوم حضور وی در عرصه باشند، اما شخص آقای خاتمی در این انتخابات کاملاً با مهندس موسوی هماهنگ هستند. ایشان یکی از چهره های پر افتخار این کشور است که هرگز حاضر نیست منافع ملی ملت را به خاطر برخی سیاسی بازی ها فدا کند و بنابراین شما یقین داشته باشید با ورود مهندس موسوی به عرصه، دیگر تعدد نامزدهایی وجود نخواهد داشت. 

این اظهارات در حالی است که پیشتر نیز سید محمد خاتمی بارها بر اولویت میر حسین موسوی برای نامزدی در انتخابات آتی سخن گفته بود. اما ظاهراً اعلام نامزدی خاتمی به این دلیل بود که مهندس موسوی اعلام نامزدی در بهمن ماه 1387 را نپذیرفت و این اعلام را موکول به اواخر فروردین 1388 کرد. 

با این شرایط به نظر می رسد حضور فعال هر دو چهره اصلاح طلب در عرصه در نهایت به ماندن میرحسین موسوی ختم خواهد شد. چرا که فعالیت های مهندس موسوی او را از یک چهره ناشناخته تبدیل به یک چهره شناخته شده ای کرده است که مایل نیست خود را به یک جناح سیاسی خاص سنجاق کند. 

به همین دلیل برخی حامیان موسوی معتقدند در پیش گرفتن « اصولگرایی اصلاح طلبانه » از سوی مهندس موسوی سبب شده است نه تنها موقعیت وی در میان بدنه اصلاح طلبان تقویت شود ، بلکه در میان اصولگرایان نیز برخی شخصیت ها و گروه ها به وی ابراز تمایل کنند. 

با این حال نباید نادیده گرفت که در صورت تداوم حضور مهندس موسوی در عرصه و کناره گیری سید محمد خاتمی از این میدان، برخی گروه ها نظیر سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت که شعار «یا خاتمی یا هیچکس » را سر داده اند، با یک ابهام جدید در مواضع خود روبرو خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد