وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نظر مجمع نیروهای خط امام (ره) موسوی است

 سیدهادی خامنه ای تصریح کرد: نظر ما به میرحسین موسوی نسبت به کاندیداهای دیگر مثبت‌تر است.

هادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در حاشیه‌ی اولین کنگره‌ مجمع نیروهای خط امام (ره) در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی خود از شیوه‌های اجماع اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان در این راستا این مسوولیت را دارند که در زمینه‌ی انتخابات به این مساله بپردازند، مساله‌ی 3 کاندیدا را مورد توجه قرار دهند و به این نتیجه برسند که باید برای به اجماع ‌رسیدن چه کرد.

وی گفت: در این راستا نظر‌سنجی و حکمیت مطرح شده بود و به هر ترتیب احتمال دارد یکی از این دو روش به‌کار گرفته شود منتهی نه به این زودی بلکه حدودا یک تا دو ماه دیگر این روش‌ها به‌کار گرفته شود و در نهایت به این نتیجه رسیده شود یک نفر از این 3 کاندیدایی که البته ممکن است بیشتر هم شوند برای جبهه‌ی اصلاحات مطرح شود.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) هم‌چنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تغییر نوع گفتمان فعلی خاتمی نسبت به سال‌های گذشته نیز گفت: قاعدتا نباید نوع گفتمان ایشان تفاوت کرده باشد چرا که گفتمان ایشان، گفتمان اصلاحات بوده است و این گفتمان طرفداری از حاکمیت قانون و حاکم‌کردن فضای منطقی و تعامل و گفت‌وگو بین همه و کاستن از دشمنی‌ها و جدایی‌ها و ایجاد همگرایی به‌جای واگرایی است.

وی افزود: هرکسی در این جبهه کار می‌کند خواه ناخواه باید چنین نظری را دنبال کند، البته هرکس وارد این عرصه شود خود به خود سلیقه‌های شخصی خود را در مدیریت به‌ کار خواهد گرفت.

خامنه‌ای در ادامه گفت: اکثریت دوستان چه کسانی که داخل مجمع و چه کسانی که خارج از مجمع هستند نسبت به آقای میرحسین موسوی نظر مثبت دارند و معتقدیم اگر ایشان آمدنشان قطعی شد از ایشان حمایت کنیم در عین حال تصمیم اساسی عبارتست از تصمیم نهایی که بعد از یکی ‌شدن کاندیداها و اجماع صورت می‌گیرد اما در هرحال نظر جمع به آقای میرحسین موسوی نسبت به سایر کاندیداهای حاضر مثبت‌تر است.

وی با تاکید بر این‌که هم‌چنان شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات باید در انتخابات ریاست جمهوری دهم حرف اول را بزند، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌ بر تلاش برخی اصلاح‌طلبان در راستای حذف میرحسین موسوی از صحنه‌ی رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من از چنین امری اطلاع ندارم. حذف ‌کردن افراد در اختیار اشخاص نیست چرا که در نهایت این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند. مردم وقتی به کسی توجه داشته باشند و آن شخص نیز در میان مردم محبوبیت داشته باشد از افراد و گروه‌ها کاری بر نمی‌آید.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار‌ها مبنی بر این‌که برخی معتقدند آمدن جناح دوم خرداد در عرصه‌ باعث به‌هم ریختن ارکان نظام خواهد شد، اظهار کرد: ما این حرف را از سوی این افراد به عنوان شوخی قبول می‌کنیم چرا که این حرف، حرف گزاف و بدی است ما در مورد آنها چنین نظراتی نمی‌دهیم و در حدود خودمان نیز معتقدیم که چهره‌های مورد قبول جبهه‌ اصلاحات و نه آنهایی که خود را به این جبهه می‌چسپانند، منادی خط انقلاب هستند و به اسلام از صمیم دل اعتقاد و ایمان دارند و ما در بین خود چهره‌هایی داریم که مورد توجه و قبول حضرت امام (ره) بوده‌اند. چنین گفته‌هایی بی‌انصافی و بی‌توجهی است.

خامنه‌ای هم‌چنین در پاسخ به این سوال‌ که چرا عده‌ای خودشان را به اصلاحات می‌چسبانند و اصلاحات موضع شفافی را بیان نمی‌کند، اظهار کرد: وقتی که جبهه افکار و اندیشه‌اش را بیان می‌کند دیگر وظیفه‌ی مردم است که شخص مورد نظر با آن قالب می‌خواند یا نه؟

وی با بیان این‌که جامعه باید درک بالایی داشته باشد، اضافه کرد: حضور سه کاندیدای اصلاح‌طلب نشان‌دهنده‌ این است که مردم می‌بینند که جبهه‌ اصلاحات افراد قابل و لایقی را دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد