وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محبوبیت قالیباف بیشتر از احمدی نژاد نباشد، کمتر نیست

عوض حیدرپور نماینده سمیرم در مجلس هشتم گفت که نزدیک به 30سال است که قالیباف را میشناسم وی فردی متدین،پرکار،کم خرج برای نظام جمهوری اسلامی و بی ادعا است. 

حیدرپور در گفت وگو با خبرنگار فرارو در خصوص انتقاداتی که جدیدا طرفداران احمدی نژاد به قالیباف داشته اند گفت: نزدیک به 30سال است که قالیباف را میشناسم وی فردی متدین، پرکار، کم خرج برای نظام جمهوری اسلامی و بی ادعا در مشاغلی که داشته هست. 

وی اظهار داشت: وی در دفاع مقدس خوب کار کرده بعد از دفاع مقدس هم در نیروی مقاومت بسیج،نیروی هوائی ونیروی انتظامی حضور داشتند که اوج درخشش نیروی انتظامی دوران فرماندهی ایشان بوده است،پس از آن در شهرداری تهران خدمات بسیار ارزنده ای انجام داده و شاید با اقدامات احمدی نژاد در شهرداری تهران مقایسه شود بسیار بیشتر است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم افزود: بی انصافی است بخاطر حمایت از آقای احمدی نژاد عملکرد قالیباف را از بین ببرند،طبیعی است هواداران احمدی نژاد باید برای ایشان تبلیغات کنند اما این دلیل نمی شود که دیگران راتخریب کنند. 

حیدرپور گفت: مردم تهران قالیباف را دوست دارند وارزش کارهای وی را میدانند،طبق نظرسنجی ها اگر محبوبیت قالیباف بیشتر از احمدی نژاد نباشد مطمئنا کمتر نیست. 

وی اظهار داشت: اینکه انتخابات دو قطبی شود موضوع مثبتی نیست حتی انتخابات نهم که چند قطبی بود مورد تایید مقام رهبری بود وحتی وقتی برخی کاندیداها رد صلاحیت شدند با حکم حکومتی به عرصه انتخابات باز گشتند تا انتخابات چند قطبی باقی بماند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم افزود: بنابراین هواداران احمدی نژاد نباید برای دو قطبی شدن انتخابات که اتفاق مثبتی نیست به تخریب سایر کاندیداها بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد