وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامه استاندار فارس به خاتمی

سید محمد رضا رضا زاده، استاندار فارس در نامه‌ای خطاب به سید محمد خاتمی مطالبی را درباره سفر وی به شیراز یاد آور شد و گفت : انتظار می رود اجازه ندهید فعالیت‌های دوستان شما با قانون شکنی آغاز شود.

متن این نامه که چهارشنبه شب رونوشت آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس ارسال شد، بدین شرح است :
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای خاتمی
با سلام و احترام
لازم می‌دانم در ارتباط با سفر حضرتعالی به شیراز و مسائلی که از سوی جمعی از دوستان شما در این خصوص در رسانه‌ها مطرح شده و یا مورد پیگیری قرار گرفته نکاتی را یاد آور شوم.

‪ -۱‬بر اساس قانون، تبلیغات انتخاباتی پس از اعلام رسمی اسامی کاندیداها آغاز می‌گردد که تاریخ آن طبق برنامه زمانبندی انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ‪ ۸۸/۳/۱‬تعین گردیده است .

لیکن دوستان شما مکررا در روزنامه‌ها سفر جنابعالی را یک سفر انتخاباتی اعلام نمودند منجمله رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان فارس در تاریخ ‪۸۷/۱۲/۱۰‬ اعلام نموده است خاتمی اولین حرکت انتخاباتی خود را با حضور در جمع مردم شیراز و سخنرانی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) آغاز خواهد کرد.

از شما که مکررا در سخنان خویش تاکید به قانون مداری می‌نمایید انتظار می رود اجازه ندهید فعالیت‌های دوستان شما با قانون شکنی آغاز گردد.

‪ -۲‬شب‌های جمعه زایران زیادی از شیراز و شهرستان‌های اطراف به قصد زیارت به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) مشرف می‌شوند . خصوصا تقارن این روز با شب شهادت امام حسن عسگری (ع) موجب ازدحام بیشتر زوار می‌گردد بهم زدن آرامش معنوی آن محیط با یک میتینگ انتخاباتی زیبنده هیچ گروه فعال سیاسی نیست و این تصور را در اذهان مردم ایجاد می‌نماید که برگزارکنندگان این میتینگ قصد مصادره سیاسی زوار آن حرم مطهر به عنوان شرکت‌کنندگان در مراسم خویش را داشته باشند.

‪ -۳‬اعلام نموده اند: آقای خاتمی به دعوت جمعی از مردم شیراز خاندان بزرگ دستغیب و به ویژه تولیت آستان مقدس احمدی برای سخنرانی به شاهچراغ دعوت شده اند.

در حالیکه مسوولین محترم آستان مبارک شاهچراغ (ع) این دعوت را تایید ننموده‌اند . گر چه بدیهی است نه ایشان و نه هیچ کس دیگری با حضور حضرتعالی برای زیارت آن آستان مقدس مخالفتی ندارد ، لیکن چرا برای مراسم خود خواسته ، دیگر بزرگان را هزینه می‌کنند.

لغو جلسه نخبگان سیاسی و فرهنگی که در نامه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس مکان آن حوزه علمیه رضویه شاه قیس ( که تحت نظر آیت الله سید علی اصغر دستغیب فعالیت می‌کند ) و هیچگونه محدودیت و مخالفتی از جانب شورای تامین شهرستان برای برگزاری آن اعلام نشده بود نیز حکایت از همین ناهماهنگی و دعوت‌های خود خوانده دارد.

‪ -۴‬در آخرین اطلاعیه‌ای که دوستان شما به فرمانداری شیراز ارائه نموده و تغییر مراسم از شاهچراغ به نقطه دیگری را اعلام نموده‌اند خود قید کرده اند ؟ به استحضار مردم بزرگوار می‌رساند به منظور رفاه حال زایران شاهچراغ و جلوگیری از مشکل آمد و شد مردم عزیز این تصمیم گرفته شده است.

جناب آقای خاتمی ، یکی از مواردی که شورای تامین شهرستان شیراز نیز آن را دلیل عدم موافقت با برگزاری مراسم در شاهچراغ (ع ) عنوان می‌کرد همین موضوع بود باید پرسید چرا از ابتدا این امر بدیهی را مد نظر قرار ندادند و چرا پس از ابلاغ تصمیم شورای تامین شیراز ، به تصمیمات این شورا که مسوول تامین امنیت است تمکین نکرده و باز اعلام کردند وعده خاتمی با مردم مهربان فارس و شیراز عصر پنجشنبه شاهچراغ
در هر حال ؟ حضور جنابعالی را در استان فارس گرامی می‌دارم و اعلام می نمایم مسوولین ذیربط تمامی تلاش خود را برای حفظ نظم و امنیت و آسایش مردم در طول این سفر بکار خواهند بست.

یقینا تذکر و تاکید حضرتعالی به دوستان خویش برای رعایت قانون و صداقت و امانت در انعکاس مطالب و تعامل بادستگاه‌های مسوول در جهت تسهیل هماهنگی این سفر و دیگر برنامه‌ها موثر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد