وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آغاز مذاکرات انتخاباتی احمدی‌نژاد

برخی از نمایندگان مجلس در راهروهای پارلمان از رایزنی محمود احمدی‌نژاد با برخی از چهره‌های اصولگرا برای جلب حمایت آنها در انتخابات سال 88 خبر دادند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که با محسن رضایی برای تصدی وزارت نفت در دولت بعدی احمدی نژاد رایزنی شده است.

همچنین یکی دیگر از گزینه‌های کابینه دهم در صورت پیروزی محمود احمدی‌نژاد ،علیرضا زاکانی برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات خواهد بود.

این اخبار در حالی در راهروهای پارلمان مطرح بود که علیرضا زاکانی با حضور در جمع خبرنگاران از عدم حضور قالیباف خبر داد و مدعی شد شهردار تهران از احمدی‌نژاد حمایت می‌کند.

زاکانی در همین رابطه گفت که «ایشان به دنبال وحدت میان اصولگرایان هستند. در حال حاضر جریان اصولگرا به دنبال وحدت در حمایت از کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد است». زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است و این تشکل حمایت خود از احمدی نژاد را اعلام کرده است.

به نظر می رسد با توجه به اینکه مهدی زاهدی وزیر علوم فعلی دولت احمدی‌نژاد از افراد نزدیک به محمدرضا باهنر است و گفته می‌شود با حمایت باهنر به کابینه راه یافته، اولین نتیجه انتقاد باهنر به احمدی نژاد، حذف زاهدی از دولت بعدی احتمالی احمدی نژاد و جایگزین شدن زاکانی خواهدبود.

اما امیدوار رضایی که اخباری مبنی بر تصدی وزارت نفت از سوی برادر او در دولت دهم احمدی نژاد مطرح است، با تکذیب این اخبار گفت که «آقای محسن رضایی هیچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهی نبوده است.»

رضایی گفت که «برادرش در جنگ ایران و عراق جان خود را برکف دست گرفت و از کشور دفاع کرد اما هیچ‌گاه به دنبال سهم نبود.»

امیدوار رضایی همچنین از تلاش رضایی برای دیدار با احمدی‌نژاد و تلاش برای اجماع میان اصولگرایان خبرداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد