وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کرباسچی:اگر لازم باشد کفش کروبی را واکس می‌زنم

غلامحسین کرباسچی امروز در یک نشست خبری مشترک با حجت الاسلام کروبی گفت: بنده از ابتدا قرار بر این داشتم که در خدمت آقای کروبی به عنوان مشاور عالی باشم ولی ایشان لطف کرد و ستاد را نیز به من محول کرده و به سایر دوستان خود هم سفارش کرد که اگر من چیزی بلد هستم به ستاد ارائه دهم.
وی افزود: من در سمت مشاوره عالی کروبی هستم و شخصا کروبی را دارای ارزش والای هایی می دانم چراکه ایشان بسیار تلاشگر است و اهداف بزرگی دارد.
شهردار سابق تهران تصریح کرد: کروبی نقش استواری در انقلاب داشته و اگر ایجاب کند کفش وی را نیز واکس می‌زنم.
کرباسچی ادامه داد: من هر کاری را که بتوانم برای ایشان انجام می‌دهم لذا من در سمت مشاور در جهت اهداف و مصادیقی که وی در انجامش می‌باشد کار خواهم کرد.
وی گفت: همیشه انتقاداتی وجود دارد ولی باید ببینیم وظیفه الهی و تشخیص شرعی در این موضوع چیست.
وی در خصوص حزب اعتماد ملی و تکلیف حزب کارگزاران اظهار داشت: تا این لحظه بسیاری از افرادی که تلاش کرده ‌اند در تشکیل حزب کارگزاران به نحوی در این حزب انشعاب ایجاد کنند متلاشی شدند چراکه حزب بر مبنای نیاز کشور حرکت کرده و به همین خاطر آنها موفق نشدند.
کرباسچی تاکید کرد: این شایعاتی هم که شما از آن مطرح کردید بخشی از آن ترفند‌ها است و ما با اینها آشنا هستیم، منطق حزب کارگزاران منطقی شفاف بوده و آنجا نه خبری از مسئولیت است و نه به کسی حقوق می دهند و نه پستی دارد که برایش اهمیت داشته باشد.
وی تصریح کرد: کارگزاران یک مجموعه سیاسی است که دارند فعالیت می‌کنند و طبیعی است که ما پیرو حزب کمونیست شوروی نیستیم که اگر یک کلمه استالین گفت گوش بدهد و یا مثلا کسی یک چیزی را گفت بقیه از روی وی کپی کنند.
وی ادامه داد: افراد نظراتشان را می ‌گویند و در مجموعه تصمیم گرفته می‌شود و آنچه که تاکنون در حزب کارگزاران صورت گرفته نه انشعاب است و نه چیزی شبیه آن.
کرباسچی تاکید کرد: بنده 10 سال است که دبیر کل هستم و از امروز جمع اگر بگوید مرعشی باید دبیر کل شود ما هم در خدمت حزب خواهیم بود و انشعاب نخواهد بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آمدن خود به میدان انتخابات و حمایت حزب کارگزاران از خاتمی اظهار داشت: ما در مورد حزب نمی‌خواهیم صحبت کنیم چرا که حزب سخنگو دارد و تا به امروز روال بر این بوده که دبیر کل در خصوص مسائل حزب سخن نگوید.
کرباسچی ادامه داد: در حزب دو نظر است یکی اینکه از آمدن آقای خاتمی استقبال شود تا هر چه فضا فعال تر باشد و هر چه کاندیدا زیادتر باشند ، مردم انتخاب بهتری خواهند داشت.
مشاور عالی کروبی در ادامه گفت: این سخن خود آقای کروبی هم هست ولی اینکه آیا حزب کارگزاران در هر شرایطی از آقای خاتمی حمایت می‌کند، چنین مصوبه‌ای نداشتیم.
وی در خصوص مصوبات حزب کارگزاران اظهار داشت: حزب دو مصوبه مهم داشته است؛ اول اینکه از ائتلاف به معنای واحد حمایت کند و لذا تلاش های آقای مرعشی نیز جهت پیشبرد این هدف بوده است.
وی ادامه داد: اگر ساز و کار این باشد که کاندیدای واحد اصلاح طلبان باشد همه افراد حزب از این استقبال می‌کند.
وی افزود: نکته دوم عدم دعوت کارگزاران از خاتمی است که بیان شده اگر به سمت کاندیدای واحد رفتیم ما حمایت می‌کنیم که این نشان از نگاه متفاوت حزب کارگزاران به این موضوع است.
کرباسچی ادامه داد: در مورد خاتمی یک جمعی معتقد بودند یا خاتمی یا هیچ کس ولی حزب کارگزاران هرگز این موضوع را مطرح نکرده و نه دنبال آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد