وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امنیتی کردن انتخابات به صلاح کشور نیست

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم صدور اجازه برای سید محمد خاتمی جهت سخنرانی در شیراز بیان داشت: معتقدیم هر گونه تحریک افکار عمومی و امنیتی کردن انتخابات به صلاح کشور نیست.

احمدرضا دستغیب عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران سخن می گفت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر افزود : گویا بر اساس اخبار منتشره در رابطه با سخنرانی های آقای خاتمی در شهر شیراز محدودیت هایی اعلام شده که دلیل آن برای من نیز معلوم نیست.

وی خاطر نشان کرد: فضای انتخاباتی ایجاب می کند که شخصیت های مختلف که قصد حضور در عرصه انتخابات دارند خود را در شهرهای مختلف به مردم عرضه کنند و طبیعی است که اگر اقدامات آنان در چارچوب قانون باشد نباید برای آنان ممانعت ایجاد کرد.

دستغیب اضافه کرد: قطعا نباید در رابطه با صدور اجازه به کاندیداهای مختلف انتخاباتی سلیقه ای عمل کرد .

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این چند ماه باقیمانده تا برگزاری انتخابات هر نوع تحریک افکار عمومی و امنیتی کردن انتخابات به صلاح کشور نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود فرزند آیت الله دستغیب درخواست لغو سخنرانی سید محمد خاتمی در شاهچراغ را داشته است، یادآور شد: من در جریان این قضیه نیستم. اگر این مسئله صحت داشته باشد به نفع انتخابات نیست و ما باید به دنبال آرام کردن فضای سیاسی کشور باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد