وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تهدید میرحسین به افشای مسائل خانوادگی

افراطیون رسانه ای اصلاح طلب به میرحسین موسوی پیغام داده اند که در صورت عدم کناره‌گیری از انتخابات به زودی برخی از عکس های خانوادگی وی را منتشر خواهند کرد.

به گزارش شبکه ایران، درحالی که میرحسین موسوی برنامه‌های انتخاباتی خود را گسترش داده است و هر روز نشانه‌های بیشتری از جدیت وی برای کاندیداتوری ظهور می‌کند، برخی افراطیون اصلاح‌طلب همچنان در حال طراحی سناریوهایی برای وادار کردن مهندس موسوی به کناره‌گیری از انتخابات هستند چنانکه در آخرین تلاش‌ وی را تهدید وی به افشای برخی اسرار خانوادگی کرده‌اند.

طرح مسئله ورود میر حسین موسوی به عرصه انتخابات و کاندیداتوری وی در ابتدا با نظر مثبت و تلاش حامیان خاتمی همراه بود، چرا که به زعم آنان موسوی پس از کاندیداتوری در انتخابات و جلب حمایت بدنه ارزشی و اقشار مذهبی جامعه، به نفع خاتمی که اینک رای این قشر را به همراه خود نداشت، کنار خواهد رفت.

اما با گذشت زمان و ظهور علائم جدیت در رفتار آخرین نخست وزیر برای کاندیداتوری و حتی اعلام گزینه‌های ریاست ستاد انتخاباتی وی از سوی برخی نزدیکان موسوی، اوضاع به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

خاتمی یک روز پس از اعلام کاندیداتوری خود اعلام کرد که میرحسین موسوی در تردید به سر می‌برد و به علت همین موضوع نتوانسته به جمع‌بندی برسد. پس از این بود که میرحسین موسوی نامه‌ای به خاتمی ارسال و در آن از رفتار انتخاباتی خاتمی به شدت گلایه کرد.

نامه گلایه آمیز موسوی به خاتمی را شاید بتوان آغاز کدورت و رقابت آنان دانست، رقابتی که اکنون در مرحله‌ای حساس قرار دارد.

به دنبال آغاز فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای اصلاح‌طلب، حامیان خاتمی که همزمان تلاش های خود برای خارج کردن کروبی از عرصه رقابت را دنبال می‌کردند، توان مضاعفی را برای کناره‌گیری موسوی و در صورت امکان ایستادن او پشت سر خاتمی بسیج کردند. اما پس از اینکه مذاکرات و پیام‌های مختلف آنان از علاقه‌مندی موسوی برای حضور در صحنه انتخابات نکاست، برخی افراطیون اصلاح طلب، به استفاده از تاکتیک‌های رسانه‌ای"تضعیف"، "تخریب" و سرانجام "تهدید" روی آورده‌اند.

درراستای اجرای پروژه "تضعیف"،موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز، آخرین نخست وزیر کشور را برای جوانان و نوجونان ناشناس دانسته و عنوان کرد: حتی برخی از آنان پس از کنار رفتن میرحسین به دنیا آمده اند.

محمدعلی ابطحی رئیس‌دفتر رئیس جمهور سابق نیز گفت: نقل تاریخ به تنهایی نمی‌تواند بین نسلی که مهندس موسوی را نمی‌شناسد و دیدگاه‌های فعلی وی ارتباطی برقرار کند؛ مهندس موسوی برای نسل فعلی هندوانه سربسته‌ است.

از سوی دیگر حزب کارگزارن سازندگی هم که این روزها درباره حمایت از کاندیداهای اصلاح‌طلب اختلاف داخلی دارد، همسو با سایر احزاب دوم خردادی از پروژه "تضعیف" میرحسین عقب نماند.

مرتضی الویری عضو شورای مرکزی این حزب با ناکارآمد دانستن عملکرد اقتصادی موسوی، گفت: اگر دیدگاه‌‏های میرحسین همان دیدگاه زمان نخست‌وزیری باشد که تا کنون چیزی غیر از آن مشاهده نشده است، این دیدگاه‌ها هیچ سنخیتی با دستاورد‌‏های 2 دهه اخیر و نیازهای جامعه امروز ما ندارد.

پس از این مرحله سخنان حامیان خاتمی در وصف موسوی تندتر و وارد فاز "تخریب" شد.

در این راستا بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اخیرا " تضعیف و تخریب" رقبای اصلاح طلب خاتمی را به طور علنی در دستور کار قرار داد. وی علاوه بر آنکه کروبی را گرفتار مسائل مالی دانست، گفت که از دیدگاه وی میرحسین موسوی از خاتمی "ترسوتر" است.نایب رئیس مجلس ششم،همچنین موسوی را تنها برای ترساندن جناح مقابل خاتمی مناسب دانست و گفت که "نظام" خاتمی را بر موسوی ترجیح می‌دهد.

اما افراطیون اصلاح طلب، که این روزها برای کناره‌گیری رقبای اصلاح طلب و پیروزی در انتخابات تلاش خود را گسترش داده‌اند، پس از سکوت موسوی در واکنش به پروژه "تخریب" و تاکید دوباره وی برحضور در انتخابات، در اقدامی تعجب‌برانگیز فاز "تهدید" را برای انصراف آخرین نخست وزیر برگزیده‌اند.

در این زمینه گزارش خبرنگار ما حاکیست که برخی افراطیون اصلاح طلب، با ارسال پیغام به میرحسین موسوی تهدید کرده‌اند در صورت عدم کناره‌گیری از انتخابات به زودی برخی از عکس های شخصی وی را منتشر خواهند کرد.

این در حالی است که پیش از این نیز برخی خبرها از فعال شدن کمیته‌ای توسط اصلاح‌طلبان تندرو برای تهیه فیلم‌ها و کلیپ‌های تخریبی علیه رئیس جمهور حکایت می‌کرد.

اما با افزایش فضای تخریب و بی انصافی در موضع گیری برخی چهره های افراطی، دفتر رئیس جمهور نیز در بیانیه‌ای خواستار رعایت اخلاق و انصاف در فعالیت‌های انتخاباتی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد