وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف از احمدی ن‍‍ژاد حمایت نمی کند

یک روز پس از آنکه علیرضا زاکانی خبر از عدم کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 88  برای ایجاد احماع میان اصولگرایان داد، سخنگوی شهردار تهران این ادعا را تکذیب کرد. ایازی گفت: دوستان نه سخنگوی آقای قالیباف هستند و نه اینطور که به نظر می رسد از برنامه های ایشان مطلع می باشند.

علیرضا زاکانی، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده تهران روزیکشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران گفته بود: در دیدار اخیر با شهردار تهران او تاکید کرد اگر خاتمی یا میرحسین کاندیدای انتخابات شوند او در این انتخابات حاضر نخواهد شد.

زاکانی افزوده بود: همین قدر می‌دانم که قالیباف بر قیدی که گذاشته است، اصرار دارد و با این قید، محلی برای ورود نمی‌یابد.

زاکانی در حالی از قطعی بودن عدم حضور قالیباف در انتخابات خبر می داد پس از آن مدعی شد شهردار تهران برای اجماع اصولگرایان تلاش می کند و اکنون اصولگرایان بر احمدی نژاد اجماع دارند.

سخنگوی قالیباف اما به شدت سخنان زاکانی را تکذیب کرد. ایازی در حاشیه همایش ترافیک و رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات این نماینده در مورد حمایت قالیباف ازیکی از کاندیداهای اصولگرایان گفت: بنده چنین چیزی را تکذیب می کنم.

مشاور عالی شهردار تهران تاکید کرد: دوستان نه سخنگوی آقای قالیباف هستند و نه اینطور که به نظر می رسد از برنامه های ایشان مطلع می باشند.تلاش آقای قالیباف این است که با سرلوحه قراردادن اندیشه خدمت رسانی، فضای لازم برای مدیریت کار آمد و سیاست ورزی را در کشور توسعه دهند.

ایازی خاطر نشان کرد:به نظر من تامل آقای قالیباف در مورد انتخابات برهمین اصل استوار است.

پیش از تکذیب اظهارات زاکانی از سوی سخنگوی شهردار تهران امیدوار رضایی نماینده مسجد سلیمان نیز تاکید کرد:نمی دانم اظهارات آقای زاکانی برچه اساس است اما آقای قالیباف کاندیدای بلقوه اصولگرایان هستند و هنوز حضور یا عدم حضور خود در انتخابات را رسما اعلام نکرده اند.

اما سایت پارلمان نیوز امروز در گزارشی از برخی شنیده ها در حاشیه علنی مجلس خبر داد که بر اساس آن مطرح شده در صورت پیروزی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ،علیرضا زاکانی گزینه وی برای تصدی وزارت علوم و تحقیقات خواهد بود و با او رایزنی صورت گرفته است.

سایت اقلیت مجلس نوشت به نظر می رسد با توجه به اینکه مهدی زاهدی وزیر علوم فعلی دولت احمدی‌نژاد از افراد نزدیک به محمدرضا باهنر است و گفته می‌شود با حمایت باهنر به کابینه راه یافته، اولین نتیجه انتقاد باهنر به احمدی نژاد، حذف زاهدی از دولت بعدی احتمالی احمدی نژاد و جایگزین شدن زاکانی خواهدبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد