وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لغو دو برنامه تبلیغاتی خاتمی در سفر به استان فارس

ستاد انتخاباتی رئیس بنیاد باران در استان فارس که میزبان اولین سفر تبلیغاتی محمد خاتمی است، بدون اطلاع این تولیت و فرمانداری شیراز اقدام به اطلاع رسانی درباره مراسم سخنرانی رئیس جمهور سابق کرده بود.

اذیت و آزار زائران در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) و حضور احتمالیافراد نامانوس با قداست شاهچراغ دلایل مخالفت تولیت آستان شاهچراغ با سخنرانی محمد خاتمی در عصر پنج شنبه بوده است.

آیت الله سید محمد مهدی دستغیب، برادر شهید آیت الله دستغیب، تولیت آستان شاهچراغ را بر عهده دارد.

همچنین برنامه صبح جمعه محمدخاتمی که با عنوان دیدار با نخبگان قرار بود در حوزه شاه قیس(رضویه) برگزار شود، با اعتراض شدید و گسترده اساتید و طلاب این حوزه لغو شد.

اساتید و طلاب این حوزه علمیه روز گذشته اعلام کرده بودند ، در صورت حضور رئیس بنیاد باران در حوزه شاه قیس در این مراسم حاضر نخواهند شد و حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر دستغیب نماینده فارس در مجلس خبرگان و رئیس حوزه شاه قیس پس از مشاهده اعتراض اساتید و طلاب برنامه صبح جمعه محمد خاتمی را لغو کرده است.

گفتنی است، عبدالمجید معافیان، رئیس ستاد انتخاباتی خاتمی در استان فارس که از شرکای اصلی پروژه مدیران است، در گفتگو با خبرگزاری ها ، سخنرانی در شاهچراغ،حضور درمسجد آتشیها و دیدار با حجت الاسلام سید علی محمد دستغیب و حضور در حوزه شاه قیس و دیدار با نخبگان را سه برنامه رئیس بنیاد باران در استان فارس عنوان کرده بود.

گفتنی است محمد خاتمی در سال 75 نیز سفرهای انتخاباتی اش را از شیراز شروع کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد