وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی : اموال من ابهامی ندارد

به گزارش خبر نیوز ،مهدی کروبی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در گرگان با اشاره به اظهارات اخیر بهزاد نبوی در خصوص وجود برخی از ابهامات مالی در مسائل کاری مهدی کروبی افزود: من اگر دچار هرگونه مشکلی در مسائل گذشته زندگی بودم اینگونه با صراحت صحبت نمی‌کردم و استقلال خود را در برابر هر جریان موافق و مخالف اعلام نمی‌کردم.

وی تصریح کرد: من از هیچ دردسری در مسیر خدمت به مردم نمی‌ترسم و معتقدم هنوز هم به امام راحل و انقلاب و مردم بدهکارم.

وی در ادامه با بیان این که در چند ماهه باقی مانده تا انتخابات، فرصتی برای رایزنی و اجماع وجود ندارد، اظهار داشت: تنها کاری که می‌توان به نفع کشور و جریان اصلاحات انجام داد این است که داوطلبان وارد میدان انتخابات شوند و ستادها را تشکیل داده و بدین ترتیب خود و اطرافیانشان را به طور کامل به مردم بشناسانند.


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همه داوطلبین باید مردم را به حضور پررنگ در انتخابات تشویق کنند و به گونه‌ای عمل کنند که آرای خاموش هم به پای صندوق‌های رای کشیده شوند و شک و تردید را از دل آنها بزدایند.
کروبی تصریح کرد: در زمان حاضر باید از تخریب و تضعیف کاندیداها خودداری و تنها به برگزار انتخابات سالم و پرشور فکر کرد.

وی همچنین در بخش‌هایی دیگر از سخنان خود با بیان این که برای خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شده‌ام، یادآور شد: هم‌اکنون که دولت دچار ضعف‌های متعدد است این تکلیف روشن‌تر است، اما اگر دولتی قدرتمندتر از دولت فعلی نیز بر سر کار بود بازهم وارد این عرصه می‌شدم چون لازمه حزب و انگیزه سیاسی ورود فعالانه در عرصه انتخابات است.

وی تاکید کرد: در همه بخش‌های اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی دارای برنامه‌هایی مشخص برای اداره کشور تدوین شده است که آن را بعد از عید نوروز به مرور اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد