وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

افشاگری حامیان میرحسین درباره نبوی

پویش مردمی حمایت از میرحسین موسوی از تلاش سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران برای خارج کردن میرحسین موسوی از صحنه انتخابات خبر داد.

به گزارش الف، در خبر اختصاصی این پایگاه اطلاع رسانی آمده است: "متاسفانه برخی افراطیون جبهه اصلاحات همچنان بر شیوه های غلط گذشته که مبتنی بر تحلیلهای غلط بود اصرار می ورزند.

خبرنگار انتخاب 10 از برخی منابع موثق کسب اطلاع کرد که اخیرا بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در جمع اعضای این سازمان و برخی اعضای حزب مشارکت اظهارات عجیب و توهین آمیزی در مورد برخی کاندیداهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری داشته است.

نبوی گفته: میرحسین برای ترساندن جناح مقابل خوب است ولی نظام خاتمی را ترجیح می دهد، البته میرحسین ترسو تر از خاتمی است.

خبرنگار انتخاب 10 گزارش داد: به نظر می رسد آقای نبوی و دوستان و همفکرانشان در سازمان مجاهدین و حزب مشارکت سعی می کنند به هر شیوه ممکن مهندس میر حسین موسوی را از صحنه خارج کنند چرا که بر کسی پوشیده نیست مواضع انقلابی و ارزشی نخست وزیر دوران دفاع مقدس در تضاد آشکار با مواضع آقای نبوی و دوستانشان می باشد. اصولا مهندس موسوی متعلق به جریان خط امام و چپ موسوم به ارزشی است نه چپ استحاله شده.

این گزارش می افزاید: در جلسه مذکور بهزاد نبوی به نقل از مهدی هاشمی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که؛ پدرم با کاندیداتوری سید محمد خاتمی موافق نیست و هنوز فراموش نکرده که در دوره اصلاحات بویژه در جریان انتخابات مجلس ششم افراطیون دوم خرداد چه بر سر او آوردند. بلکه تنها برای ترساندن رقیب و خالی کردن پشت احمدی نژاد از سوی جریان اصولگرا خاتمی را علم کرده است و گزینه اصلی پدرم آقای علی لاریجانی است که جریان دولت وحدت ملی نیز با هدف مطرح کردن لاریجانی توسط پدرم طراحی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد