وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بازانتشار خبر مربوط به قالیباف توسط سایت های خبری

در حدود 40 روز پیش علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در چهارمین نشست سیاسی اصولگرایان تحولخواه در خصوص نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام کرد، در جلسه ای که با قالیباف داشته اند، ایشان گفتند برای حفظ انسجام جریان اصولگرایی، اگر خاتمی اعلام نامزدی کند، کاندیدا نخواهد شد و استدلالشان این بود که در جریان اصولگرا نباید شکاف ایجاد شود و اصولگرایان همواره با اتحاد خود باید مانع پیروزی جریان دوم خرداد شوند.

یک روز پس ازانتشار این خبر، یک منبع نزدیک به شهردار تهران با رد اظهارات علیرضا زاکانی درباره مواضع انتخاباتی قالیباف گفت: مواضع سیاسی قالیباف تنها از سوی خودش اعلام می‌‏شود. وی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"، با رد مشروط بودن نامزدی قالیباف به نامزدی افرادی دیگر گفت: قالیباف از اینکه افرادی تحلیل سیاسی خود را به وی نسبت می‌‏دهند، گلایه‌‏مند است.
وی درباره اظهارات علیرضا زاکانی در چهارمین نشست سیاسی اصولگرایان تحول‌‏خواه درباره ارتباط حضور قالیباف در صحنه انتخابات و احتمال نامزدی خاتمی گفت: اظهارات آقای زاکانی مربوط به دیدگاه‌‏های انتخاباتی تشکل خودشان است و نباید به حساب قالیباف گذاشته شود.
این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود، همچنین اضافه کرد: قالیباف سخنگویی ندارد و دیدگاه‌‏های وی درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری تنها توسط خودش بیان می‌‏شود لذا موضع ایشان درباره دولت نهم و مدیریت کشور همان چیزی است که در اصفهان گفته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد