وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت "مجمع مدرسین حوزه" از موسوی

در آستانه سفر میرحسین موسوی به استان قم برخی خبرها حاکی از حمایت مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از وی است.

به گزارش شبکه ایران در آستانه سفر میرحسین موسوی به قم و دیدار با مراجع و علما شنیده می شود که مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم تصمیم به حمایت از میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری را دارد.

از دیگر سو خبر دیدار هفته گذشته میرحسین موسوی با اعضای ارشد مجمع مدرسین که توسط خبرگزاری ایلنا منتشر شد نیز می تواند مهر تائیدی بر حمایت مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از میرحسین موسوی باشد.

هفته گذشته خبرگزاری ایلنا به نقل از منبعی نزدیک به مجمع مدرسین نوشت: میرحسین موسوی در این دیدار دغدغه های دینی و فرهنگی خود را با اعضای مجمع محققین و مدرسین در میان گذاشت و اعضای مجمع نیز ماحصل جلسه را بسیار ارزشمند ارزیابی کردند.

این منبع نزدیک به مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه با مهم دانستن دیدار میرحسین موسوی با اعضای مجمع محققین در خصوص طرح مباحث انتخاباتی در این جلسه نیز گفت: مسلما وقتی در این جلسه از مسائل روز صحبت شده است، یکی از مباحث مهم روز مسئله انتخابات است که در این جلسه به آن پرداخته شد.

در همین راستا یکی از سایت های خبری نزدیک به میرحسین موسوی از قول دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم نیز خبر از تداوم این دیدار ها با هماهنگی میرحسین موسوی داده است.

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از حامیان حوزوی سابق محمد خاتمی در انتخابات سال 76 و 80 است که اخیراً تصمیم به حمایت از کاندیدایی غیر از او گرفته است.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد