وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت جریان اصولگرا از کاندیداتوری قالیباف

دبیرکل جامعه زینب گفت: در صورتی که اصولگرایان با 3 کاندیدا در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند اجماع جریان اصولگرایی حاصل نخواهد شد.

مریم بهروزی در گفت و گو با فرارو با بیان اینکه جریان اصولگرا از کاندیداتوری قالیباف در عرصه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد، گفت: عملکرد مطلوب شهردار تهران در خدمات رسانی به مردم پایتخت موضوعی نیست که به راحتی بتوان ازکنارآن عبور کرد و مسلما احزاب اصولگرا در ارزیابی برنامه های انتخاباتی کاندیداهای این جریان به آنها نیز توجه خواهند کرد.

وی افزود: اعضای جامعه زینب از جمله گروه های جریان اصولگرا هستند که از اقدامات شهردار تهران در بهسازی وضعیت این کلان شهر و توجه به مطالبات افکار عمومی جامعه رضایت دارند و از آن حمایت می کنند.

دبیرکل جامعه زینب اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته از سوی قالیباف در کسب رضایت مردم پایتخت نمونه بارز اصولگرایی و مورد نظر تمام گروه های این جریان است.

وی همچنین در رابطه با برنامه های انتخاباتی جریان اصولگرا گفت: اعضای جریان اصولگرا تاکنون نشست های متعددی را با کلیه کاندیداهای این جریان برگزار کرده اند و نتیجه رایزنی های خود را تا فروردین ماه اعلام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ارایه استراتژی روشن،تیم کاری مشخص و استفاده از توانمندی های زنان از جمله ویژگی های کاندیدای برتر زنان اصولگراست،متذکر شد: این کاندیدا باید در برنامه های انتخاباتی خود جایگاهی را نیز به پست های معاونت و صدرات زنان اختصاص دهد.

بهروزی در رابطه با ارزیابی زنان اصولگرا از جایگاه این قشر از جامعه در کابینه احمدی نژاد گفت: زنان در کابینه احمدی نژاد از جایگاه قابل قبولی برخوردار نبودند و در همین راستا زنان اصولگرا با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار برگزاری نشست مشترکی با وی شده اند تا از برنامه های حوزه زنان احمدی نژاد در دهمین دوره انتخاباتن ریاست جمهوری آگاه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد