وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت معاون خاتمی از میر حسین موسوی

زهرا شجاعی گفت: همچنان که امام حسین فرمودند برای اصلاح در دین جدم قیام می‌کنم، این حرکت میرحسین موسوی و اصلاح طلبان به طور کل، در جهت اصلاح روش‌های نادرستی بوده که در برخی حوزه‌ها بوجود آمد. به گزارش فارس، زهرا شجاعی دبیر کل حزب زنان اصلاح طلب اظهار داشت: خاتمی متناسب با زمان و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تشکل خود اعلام کاندیداتوری کرد و سایر احزاب آنجا حضور نداشتند، زیرا عضو مجمع روحانیون نبودند فقط هوادار ایشان هستند.


وی افزود: میر حسین موسوی سمبل مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و عملکرد 8 ساله در جنگ این را نشان داد که اصلاح طلبی به معنای واقعی کلمه در ایشان است و قابل ذکر است که مقام معظم رهبری اصلاحات را چنین بیان کردند و فرمودند یک اصلاح طلب باید این خصوصیات را دارا باشد.


دبیر کل حزب زنان اصلاح طلب ادامه داد: میرحسین موسوی هم سخنرانی خود را در جهت تبین مواضع اصیل انقلاب اسلامی بر اساس دیدگاه حضرت امام که موسس و بنیانگذار انقلاب بود، قرار داده است هم چنان که امام حسین فرمودند "من برای اصلاح در دین جدم قیام می‌کنم " و این حرکت مهندس موسوی و حرکت اصلاح طلبان به طور کل، در جهت اصلاح روش‌های نادرست و غلطی بوده که در برخی از حوزه‌ها در سال‌های بعد از انقلاب به وجود آمده است. زهرا شجاعی خاطر نشان کرد: حضور موسوی در صحنه به معنای حمایت و پشتیبانی ایشان از اصلاح امور و جریانات سیاسی کشور است. میرحسین موسوی بعد از دو دهه دیوار سکوت را شکسته و با تجربه‌های اندوخته عملی خود در طول دوران دفاع مقدس و اندوخته‌های علمی و آموزه‌های عرفانی خود در طی 20 سال اخیر لب به سخن گشوده و جامعه را با سخنرانی نورانی و روشنگر خود که تداعی کننده افکار و اندیشه‌های حضرت امام و یادآور خاطرات دفاع مقدس است دوباره احیا کرد.


دبیر کل حزب زنان اصلاح طلب تاکید کرد: بنابراین موسوی احیاگر اندیشه‌های امام و مصلح اجتماعی و سیاسی است که نباید انتظار داشت کنار برود و شرایط کشور و اوضاع احوال سیاسی اقتصادی و بین المللی موجود بر همه تکلیف ایجاد کرده که هر کسی به نوعی انجام و ظیفه می کند. وی تصریح کرد: کسی مثل خاتمی ایثار و از خودگذشتگی کرده و علی رغم تمایل باطنی و فشارهای برخی از مخالفین و به دلیل احساس تکلیف و مسئولیت وارد صحنه شده و عده‌ای هم با سخنانشان با حمایت و پشتیبانی و با قلم در این عرصه فعالیت می‌کنند، بنابراین طرح مسئله کنار رفتن میرحسین موسوی بحث انحرافی است.


"کلمه" گفت و گوی تفصیلی با خانم زهرا شجاعی انجام داده است که بزودی منتشر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد