وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دعوت از قالیباف برای نامزدی در انتخابات

منابع خبری طی روزهای گذشته از دیدارهای مهم برخی شخصیت های شاخص جریان اصولگرا و نیز تعدادی از نمایندگان مجلس با محمد باقر قالیباف خبر می دهند که طی این دیدارها از وی دعوت شده است تا در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند .

به گزارش «فردا»، گفته می شود پس از این دیدارها ، شهردار تهران به صورت جدی مشغول بررسی نامزدی خود در انتخاباتی آتی ریاست جمهوری است .

به نظر می رسد ، با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران ، رقابت در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد دور تازه ای خواهد شد. با شرایط پیش آمده از سویی دست اصولگرایان برای تصمیم گیری درباره نامزد نهایی خود باز خواهد شد و صرفاً مجبور نیستند که از محمود احمدی ن‍‍ژاد حمایت کنند و و از سوی دیگر حضور قالیباف می تواند بارقه های امید را در بخش های میانه رو ، معتدل و مستقل نیروهای سیاسی کشور تقویت کند . نیروهایی که از ناکارآمدی ، دعوا و تنش خسته اند و مایلند مدیری توانمند و دانش محور ، فارغ از دعواهای سیاسی با استفاده از تمام ظرفیت های کشور به حل مشکلات اساسی مردم بپردازد .

به گزارش «فردا» تاکنون از میان اصولگرایان نامزدی دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور فعلی در انتخابات آتی قطعی شده و افراد دیگر تصمیم مشخصی برای انتخابات دهم اعلام نکرده اند. اما حضور قالیباف در عرصه به عنوان یک اصولگرای اصلاح طلب می تواند ، نشاط انتخاباتی را در فضای موجود کشور ایجاد کند .

دعوت کنندگان از قالیباف برای نامزدی در انتخابات معتقدند ، مردم ایران از برخی ناکارمدی ها در عرصه های مدیریتی خسته اند و افزایش نارضایتی ها می تواند زنگ خطری باشد برای همه علاقه مندان به کشور ، نظام و ملت .

آنان در نامه هایی که برای قالیباف ارسال کرده اند تأکید داشته اند مدیریت توانمند قالیباف در سایه آرامش و تحقق مطالبات شهروندان در حوزه های مدیریتی وی بدون بهانه جویی و تنش و دعوا از وی‍‍ژگی های مثبت شهردار تهران است که می تواند در دولت آینده یاری گر مردم ایران باشد .

بنا به این گزارش در نامه برخی شخصیت های سیاسی و دانشگاهی به قالیباف بر لزوم تغییر وضع موجود به سوی وضع مطلوب با دانش محوری و استفاده از تمام ظرفیت های کشور تأکید شده است .

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار ابوترابی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:37

قالیباف تنها ناجی وضعیت بحرانی کشور میباشد لذا کاندیدا نشدنش به ضرر مردم میباشد(قالیباف در لیست 10 نفری که می توانند جهان را تغییر دهند از دید مجله « نیو استیتس من »

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد