وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فضای اردوگاه اصلاح‌طلبان مطلوب نیست

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: متاسفانه فضای فعلی اردوگاه اصلاح‌طلبان مطلوب نیست و از عقلای اصلاحات می‌خواهم، آب رفته را به جوی برگردانند و نگذارند این اختلافات بیشتر شود.

مرتضی سراجی در عسلویه با بیان اینکه طرفداران تندرو خاتمی شکاف بزرگی در کشتی اصلاحات به وجود آورده‌اند، اظهار داشت: برخی طرفداران تندرو مشارکت و سازمان مجاهدین با پیوستن کرباسچی و عبدی به جمع ستاد کروبی‌، اعلام کردند که کشتی اصلاحات سوراخ شده است، اما متاسفانه باید گفت با رفتار غیر‌منطقی تندروها، در کشتی اصلاحات نه فقط سوراخ، بلکه شخاصه (در استان بوشهر به معنی شکاف بزرگ در کشتی و لنج است) ایجاد کرده‌اند و دارند کشتی اصلاحات را به کلی غرق می‌کنند.

رئیس حزب اعتماد ملی استان بوشهر افزود: متاسفانه فضای فعلی اردوگاه اصلاح‌طلبان مطلوب نیست و از عقلای اصلاحات می‌خواهم، آب رفته را به جوی برگردانند و نگذارند این اختلافات بیشتر شود.

وی افزود: به نظر بنده جریان اصلاحات می‌تواند با چند کاندیدا وارد صحنه انتخابات شود و در مرحله دوم که فضا دو قطبی می‌شود، ائتلاف کنند که در هر حال با وجود اختلافات فعلی این بهترین راه حل است.

سراجی اضافه کرد: برخی از اصلاح‌طلبان به اصولگرایان خرده می‌گرفتند که با تیم دولت ساخته وارد انتخابات شده‌اند، اما متاسفانه هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم همین گروه‌های اصلاح‌طلب نیز با یک تیم دولت ساخته و در زیر چتر امنیتی و سیاسی خاص، وارد انتخابات شده‌اند و کمیته‌های مختلف تشکیل داده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: انتظار مردم از جریان‌های سیاسی بسیار بالاست و با رفتارهای غیرعقلانی، نباید مردم را ناامید کنیم، نظام ما نظام مستحکمی است و به نظر بنده مطابق اصل ۲۶ قانون اساسی که احزاب را به رسمیت می‌شناسد، باید شرایط فعالیت احزاب در انتخابات به صورت جدی فراهم شود.

وی ادامه داد: نظام ما فراتر از این است که گروهی قیم مردم باشند، بلکه به اعتقاد ما هر کس باید حرف خود را بگوید و خودش تصمیم بگیرد و باید قدر این فضای آزاد را بدانیم و از تخریب یکدیگر جلوگیری کنیم.

سراجی افزود: همه باید نهایت تلاش خود را برای رقابت سالم انجام دهیم و پس از انتخابات نیز باید با منتخب ملت همکاری کنیم و اختلافات انتخاباتی را کنار بگذاریم تا به هدف مشترک همه دلسوزان نظام که پیشرفت و آبادانی کشور است کمک کنیم.

رئیس حزب اعتماد ملی استان بوشهر تصریح کرد: کروبی همیشه به مردم استان بوشهر به عنوان مردم خونگرم و اصیل نگاه کرده و ما نیز ایشان را مثل هم استانی‌های خودمان می‌دانیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد