وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کرباسچی ریاست ستاد کروبی را پذیرفت

درحالیکه مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در روزهای گذشته معرفی شده‌اند، برخی اخبار از معرفی مسئولان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی و میرحسین موسوی در روزهای آینده حکایت می‌کند.

روز گذشته ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اعلام کرد که این حزب و ستاد انتخاباتی مهدی کروبی «برنامه‌های ستادی خود را در سراسر کشور با اهتمام جدی آغاز کرده و ادامه می‌دهند».

او همچنین با اشاره به تشکیل یک «شورای مشاوران» برای فعالیت‌های انتخاباتی مهدی کروبی اعلام کرد که این شورا متشکل از پانزده شخصیت‌ سیاسی است و مسئولیت آن نیز با محسن رهامی می‌باشد. بنا بر این گزارش، غلامحسین کرباسچی، عباس عبدی، جمیله کدیور و مسعود سلطانی‌فر از جمله اعضای این شورای پانزده نفره به‌حساب می‌آیند.

اما در همین حال یک عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی نیز در گفتگویی با خبرنگار آفتاب اعلام کرد که پس از گفتگوها و رایزنی‌های طولانی، انتخاب غلامحسین کرباسچی به ریاست ستاد انتخاباتی مهدی کروبی قطعی شده و این خبر پس از تعطیلات هفته جاری، در آغاز هفته آینده طی مراسمی اعلام خواهد شد.

این عضو حزب اعتماد ملی همچنین با اشاره به سخنان صریح کرباسچی در حمایت از مهدی کروبی در نشست هفته گذشته جوانان حزب اعتماد ملی، به خبرنگار آفتاب گفت: «حضور آقای کرباسچی در نشست جوانان حزب، و سخنان صریحی که در آن جمع مطرح کردند، به مفهوم پایان تردیدهای ایشان برای پذیرفتن ریاست ستاد انتخاباتی آقای کروبی بود و نهایتاً در پی جلسات متناوبی که در این هفته ایشان با آقای کروبی و اعضای ستاد انتخاباتی و شورای مشاوران ستاد داشتند، تصمیم خود را در برابر درخواست‌های مجموعه حزب و مشاوران برای عهده‌داری ریاست ستاد انتخاباتی آقای کروبی گرفتند و پاسخی مثبت به این درخواست‌ها دادند».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد