وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام حضور احمدی نژاد در انتخابات

مشاور ارشد رییس جمهوری بااعلام اینکه دکتر محمود احمدی نژاد نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد آینده است گفت: استراتژی دولت در برابر تهاجم و تخریب، خدمتگزاری ورفع مشکلات محرومان است.

مجتبی ثمره هاشمی دیشب در بیست و نهمین نشست دفتر مرکزی هیات فرهنگی مذهبی فدائیان ولایت قم ، گفت: مردم خدمتگزاران خود را خوب می شناسند و هرگز تحت تاثیر شایعات و تخریب های افراد مغرض قرار نمی گیرند.

وی مردم ایران را انسانهایی فهیم توصیف کرد که به خوبی قضایا و مسائل مختلف را درک می کنند و آگاهانه در صحنه های حساس تصمیم می گیرند. ثمره هاشمی سپس به تشریح عملکرد دولت نهم پرداخت و اظهار داشت : رئیس جمهور با تاکید بر شعار عدالت تاکنون مقابل سیاسی کاری های نامعقول ایستاده و راه بده بستانهای غیر منطقی و رانت خواران فاسد را سد کرده است.

وی گفت : متاسفانه درگذشته در سیاست، فرهنگ و اقتصاد ما التقاط ایجاد کردند وجوهی از اسلام را در کشور مطرح اما وجوه دیگر آن را نادیده گرفتند و با چنین روندی موجب شدند کشور دربرخی موارد به عقب ماندگی دچار شود.

مشاور ارشد رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه هر زمان که ما از اسلا م و ولایت دور شدیم و در حرکتمان انحراف پیدا شد، از همانجا انقلا ب و مردم لطمه دیدند افزود: مردم پس از مشاهده این مشکلا ت، کسانی را انتخاب و سرکار آوردند که با شعار عدالت در مسیر رفع بسیاری از عقب ماندگی ها گام برمی داشتند.

مشاور ارشد رییس جمهوری در ادامه سخنانش، با اشاره به سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا در منطقه گفت :آمریکا باید به حقوق مردم جهان و کرامت انسانی آنها احترام بگذارد.

وی افزود:امروز شعار عدالت که پرچمدار اصلی آن جمهوری اسلا می ایران است در سراسر جهان مطرح شده است ولی آمریکا این مطالبه وحق اصلی ملتها را نمی پذیرد و حضور همه ملتها در صحنه دفاع از مردم مظلوم غزه،نشانه موج بیداری آنها، عدالت خواهی و مبارزه باظلم است ولی متاسفانه آمریکا در مقابل این خواسته های معقول سکوت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد