وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ثمره هاشمی رئیس ستاد احمدی نژاد

براساس مصوبه ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد، مجتبی ثمره هاشمی به عنوان رئیس و فرجی به عنوان قائم مقام ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد انتخاب شدند. 

براساس اخبار رسیده به جمهوریت، فرجی فردی ناشناخته اما از طرفداران پرو پا قرص احمدی نژاد به شمار می رود. مجتبی ثمره هاشمی هم که عنوان مشاور رئیس جمهور را دارد و نام آشناتر است، ریاست ستاد احمدی نژاد را عهده شده است.

همچنین براساس نشستی که ستاد انتخاباتی احمدی نژاد تشکیل داده است، محتوای نظرسنجی ها ی اخیر سه نهاد معتبر مورد بررسی قرار گرفته است و نسبت به آرای پایین احمدی نژاد نسبت به خاتمی ابراز نگرانی و ناامیدی کرده اند.
 
در این نشست که پیش از سفر احمدی نژاد به یزد انجام شده است، به احمدی نژاد توصیه کرده اند که رأی ندارید و روحیه حامیان دولت به شدت آسیب دیده است مگر اینکه در سفر استانی یزد که زادگاه سید محمد خاتمی است یک مانور تبلیغاتی به راه بیاندازیم. براین اساس هم ستاد انتخاباتی احمدی نژاد به استاندار یزد دستور داده بود تمام امکانات را برای باشکوه جلوه دادن سفر احمدی نژاد به یزد فراهم کنند.

گفتنی است بر اساس نتایج نظر سنجی ها سه نهاد معتبر، کروبی و احمدی نژاد به ترتیب با 73 درصد و 70 درصد آرای منفی به عنوان نامحبوب ترین کاندیداها شناخته شده اند. آرای مثبت احمدی نژاد حدود 30 درصد و آرای مثبت کروبی حدود 5 درصد است. دراین نظر سنجی ها اما سید محمد خاتمی یازده برابر کروبی و حدود دو برابر احمدی نژاد رأی دارد و این در حالی است که آرای منفی خاتمی تنها 25 درصد است. مجموعه این عوامل منجر به آن شده است که ستاد انتخاباتی احمدی نژاد نسبت به جدی شدن خطر خاتمی برای احمدی نژاد هشدار بدهند و خواستار اقدام فوری برای حل این مشکل شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد