وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

واکنش جوانفکر به ماجرای یک میلیارد دلار

مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور گفت: نگرانی و حساسیت رییس محترم مجلس شورای اسلامی نسبت به دخالت مباحث سیاسی در گزارش دیوان محاسبات قابل تقدیر است.

وی افزود: آقای لاریجانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه نباید با مباحث سیاسی خلط شود.

علی اکبر جوانفکر در این زمینه به ایسنا گفت: دیوان محاسبات یک مرکز حقوقی است و باید فارغ از هرگونه گرایش و انگیزه خاص سیاسی به وظایف خود بپردازد.

وی تصریح کرد: دخالت دادن انگیزه‌های سیاسی در برخی امور و به ویژه در مسائل حقوقی، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به دنبال دارد و به همین دلیل در نهادهایی مانند دیوان محاسبات نباید از افرادی استفاده شود که دارای سابقه مخالفت با یک فرد یا یک دولت هستند یا حمایت از یک فرد خاص را در کارنامه سیاسی و عملکردی خود دارند.

وی گفت: ارسال نامه از سوی دیوان محاسبات به صدا و سیما برای پاسخ‌گویی به رییس‌جمهور، حاکی از رویکرد سیاسی دیوان به یک مساله حقوقی است.

جوانفکر تاکید کرد: توضیحات رییس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی، روشنگرانه، شفاف و بدون ابهام بود و دوستان ما در مجلس و دیوان محاسبات، بهتر است به جای ادامه ابهام‌آفرینی در اذهان عمومی، به صورت دقیق اشکالات خود را مطرح و از دستگاه‌های ذیربط توضیح بخواهند.

وی تاکید کرد که دولت نهم، قانون‌گرا و پایبند به قانون است و بخش‌های نظارتی باید مراقبت باشند آنچه اتهامات بی‌اساس، فله‌ای و بدون طی مراحل تحقیق و بررسی خواند، به دولت وارد نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد